REKLAMAVFK - baner główny
ID ZDJĘCIA: 1504

ID ZDJĘCIA: 1504 (fot. Pixabay CC0)

Zapotrzebowanie na piwo bez procentów, choć jego udział w rynku nie jest jeszcze duży, dynamicznie zwiększa się. Polacy bardzo chętnie sięgają także po piwa z grupy jasne pełne.

REKLAMATARGI KIELCE (FPL) - belka w artykułach

- W 2016 roku piwa bezalkoholowe osiągnęły wzrost sprzedaży o 58 proc. wartościowo i 64 proc. ilościowo. W tym segmencie naszymi kluczowymi markami są Carlsberg Non-alco i Karmi, które w tym roku przeszły gruntowne zmiany – powiedział w rozmowie z kwartalnikiem Specjał Piotr Gondek, dyrektor ds. sprzedaży i dystrybucji Carlsberg Polska.

Podkreślił jednocześnie, że Polacy najchętniej sięgają po piwa jasne pełne – aż 80 procent. Carlsberg oferuje w tu wybór spośród takich marek jak Okocim, Kasztelan, Harnaś czy Carlsberg. Przyznaje jednocześnie, że rosnącą popularnością cieszą się napoje piwne i beer mixy.

Już niebawem zaś Carslberg Polska chce wyjść na rynek z nowym produktem – piwem Okocim Polskie. Będzie to piwo górnej fermentacji, warzone na bazie doskonałej wody, czterech słodów, chmielu goryczkowego oraz amerykańskiego, aromatycznego chmielu Cascade, dodawanego w procesie chmielenia na zimno.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 3
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"