REKLAMAROS-SWEET - MORESO - baner glówny (wrzesień 2018)

PROMOCJE I MARKETING

 

13 marca 2018, 13:34

(Fot. materiały prasowe)

Maspex Wadowice wystartował z kampanią, w której podkreśla walory odżywcze soków Kubuś. 

REKLAMARTA - Belka w artykułach - wrzesień 2018

W spotach skierowanych głównie do rodziców producent informuje m.in., że produkty powstają na bazie szlachetnej odmiany Marchwi Mazurskiej, która jest uprawiana w najczystszym regionie Polski oraz że produkty mają nawet 30% więcej beta-karotenu, niż jest w surowej marchewce.

Kubuś to najczęściej kupowany w Polsce sok przecierowy na bazie marchwi mazurskiej i owoców oraz lider w kategorii napojów dla dzieci oraz musów i wody smakowej w Polsce.

W portfolio marki znajdują się soki marchwiowo-owocowe, soki 100%, orzeźwiające napoje, woda niegazowana i woda smakowa oraz owocowe musy. 

Kubuś jest także liderem rynku soków przecierowych za granicę. Markę  jako Kubik, Kubu i Tedi, znają także konsumenci m.in.: w Rumunii, Rosji, Bułgarii, na Węgrzech, Litwie i Łotwie, w Czechach i Słowacji.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony