REKLAMAKORAL - Bracia Koral - Rożek - Baner Główny (06-10.04.2020)

(fot. archiwum)

Na kształt rynku tłuszczów żółtych coraz większy wpływ ma rosnąca społeczna świadomość wagi stosowania zbilansowanej diety. Nie bez znaczenia jest też zwiększająca się popularność diet wegetariańskiej i wegańskiej.

REKLAMA

Konsumenci coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że spośród dostępnych w Polsce tłuszczowych smarowideł do kanapek, to margaryny kubkowe odznaczają się najwyższą zawartością korzystnych dla zdrowia nienasyconych kwasów tłuszczowych omega -3 i -6. Margaryny są również cennym źródłem niezbędnych dla człowieka witamin np. Wit. E, A i D, a w niektórych również witamina K pochodzące z olejów roślinnych. 

Dobry tłuszcz

Zdrowa dieta to taka, w której tłuszcz powinien stanowić od 20 do 35% wartości energetycznej. Już mały dodatek tłuszczu do każdego posiłku realizuje nasze zapotrzebowanie na ten składnik odżywczy. Jednakże mając na celu prawidłowe zbilansowanie diety, nie mniejsze znaczenie ma rodzaj tłuszczów dostarczanych w ramach jadłospisu.

Jak zauważa Ewelina Ostrowska, category and customer development manager w Zakładach Tłuszczowych Kruszwica, instytucje zajmujące się zdrowym żywieniem w Polsce i na świecie, takie jak np. Instytut Żywności i Żywienia czy Światowa Organizacja Zdrowia, podkreślają korzyści dla zdrowia wynikające ze spożycia większej ilości nienasyconych kwasów tłuszczowych, kosztem tłuszczów nasyconych i tłuszczów trans. – To właśnie margaryny powstające na bazie olejów roślinnych stanowią doskonałą ofertę dla tych, którzy świadomie poszukują produktów, które swoim  składem i wartościami odżywczymi wspierają modę na zdrowie – wskazuje ekspertka.

Dynamiczny rozwój

W ofercie ZT Kruszwica znajduje się wiele produktów wpisujących się w trendy konsumenckie związane ze zdrowym odżywianiem, jednak na szczególną uwagę zasługuje cała gama produktów marki Optima. – Jest to najmłodsza, dynamicznie rozwijająca się marka w segmencie margaryn zdrowotnych. Z myślą o naszych konsumentach i wspólnym dbaniu o środowisku w styczniu 2020 marka Optima ukazała się w nowym, bardziej przyjaznym środowisku opakowaniu – zaznacza nasza rozmówczyni. Obecne opakowania w 100% nadają się do recyklingu,  zwierają 30% mniej plastiku, a 53% materiału kubka pochodzi z recyklingu. Dzięki tej zmianie firma zmniejszyła o 27 ton zużycie plastiku w ciągu roku oraz emisję CO2 o 112 ton rocznie.

– Zmieniliśmy również nazwy dwóch wariantów: Optima DHA zmieniła nazwę na Optima Neuro, natomiast Optima witamina D+K zmieniła nazwę na Optima Osteo. Badania konsumenckie potwierdziły, że nowe nazwy są dużo bardziej zrozumiałe, lepiej komunikują skuteczność  i odpowiadają na potrzeby naszych konsumentów. Dodatkowo dzięki nowej szacie graficznej, zarówno opakowania jednostkowe jak i zbiorcze, są dużo bardziej impaktowe i łatwo je znaleźć na półce sklepowej – tłumaczy Ewelina Ostrowska.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony