REKLAMATZMO - Bella - Baner Główny (28.05- 11.06.2020)

PRZEMYSŁ I PRODUCENCI

Napoje i piwo

 

15 lipca 2016, 12:54

Kategoria napojów izotonicznych systematycznie zyskuje nowych konsumentów. Tylko w okresie od czerwca 2015 do maja 2016 w stosunku do poprzedniego analogicznego okresu odnotowała wartościowy wzrost na poziomie 21 proc., wolumenowy o 37 proc. oraz ilościowy w sztukach o 26 proc. - wynika z danych Nielsena przytaczanych przez FoodCare [1]. Równocześnie wartość całej kategorii w okresie 12 miesięcy do maja br. włącznie przekroczyła 180 mln zł [2].

REKLAMANutrend - MAGNESLIFE LIQUID - belka w artykułach (03-08.06.2020)

Spożycie napojów izotonicznych rośnie w miesiącach letnich. FoodCare chwali się jednak tym, że jego flagowy produkt z tej kategorii, 4MOVE, odnotował znaczące wzrosty już w pierwszej połowie 2016 r. W okresie styczeń – maj 2016 sprzedaż produktów marki 4MOVE wzrosła o 86 proc. w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym - wyliczyło FoodCare, posiłkując się danymi z własnego systemu sprzedaży.

Producent napojów liczy na to, że wzrosty zostaną podtrzymane. W realizacji tego celu pomóc ma zakontraktowanie w maju Adama Nawałki, selekcjonera piłkarskiej reprezentacji Polski mężczyzn, jako ambasadora marki 4MOVE.

[1] FoodCare za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze, Stacje benzynowe, Kioski), zmiana sprzedaży wartościowej, wolumenowej w litrach i ilościowej w sztukach w okresie czerwiec 2014 - maj 2015 vs czerwiec 2015 – maj 2016 w kategorii Izotoniki

[2] FoodCare za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze, Stacje benzynowe, Kioski), sprzedaż wartościowa w okresie czerwiec 2015 – maj 2016 w kategorii Izotoniki.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony