5 grudnia 2019
Podczas tegorocznego black friday w sześciu centrach handlowych należących do EPP padły tegoroczne rekordy odwiedzalności. Jednocześnie w black weekend (piątek i sobota) liczba...
Firmy Tetra Pak i Sokpol wprowadziły soki jabłkowe w nowych opakowaniach. Kartony Tetra Prisma Aseptic 1000 Square Bio Based Craft chronią BIO produkty marki Vital Fresh,...
Mastergrupa uruchomiła nowy koncept franczyzowy Fitkurier związany z cateringiem dietetycznym. Miesięczny zysk z działalności jednego punktu Fitkurier może wynieść nawet 40 000...
4 grudnia 2019
24 listopada 2019
Choć do Black Friday został jeszcze prawie tydzień już teraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta pokazuje, że tego dnia na konsumentów może czekać wiele przykrych...
21 listopada 2019
20 listopada 2019
19 listopada 2019
2 grudnia 2019
Bez opakowania, bez papieru, bez tuszu i kleju, tylko sam produkt – taka forma sprzedaży Bio warzyw i owoców jest możliwa. Udowodniła to sieć Lidl Polska, która...
28 listopada 2019
27 listopada 2019
Rządowe dopłaty napędzą sprzedaż aut elektrycznych. Chce z nich skorzystać nawet połowa polskich firm.
3 grudnia 2019
Według Eurostatu sprzedaż detaliczna w Polsce odnotowała wzrosła o 3,8% r/r w październiku 2019 r. - podaje ISBnews.
HANDEL I DYSTRYBUCJA
krajowe sieci handlowe
Tylko u nas
19 września 2019, 10:09
wiadomoscihandlowe.pl
Sławomir Chłoń, prezes sieci Organic Farma Zdrowia, zapewnił podczas tegorocznego Kongresu Rynku FMCG, że firma odzyskuje rentowność po pożarze, który miał miejsce na początku roku. Menedżer zapowiada inwestycję w co najmniej 10 nowych placówek. Zachęcamy do obejrzenia materiału wideo.
Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia (mat. prasowe)
– Pożar, który na początku roku strawił całą naszą firmę spowodował, że cofnęliśmy się o kilka miesięcy na drodze rozwoju. W tym roku na pewno nie będzie możliwe uzyskanie pełnej rentowności. Wierzymy jednak, że druga połowa czy końcówka roku będzie już rentowna. W przyszłym roku powinniśmy już zobaczyć dobre wyniki, ponieważ obecnie obserwujemy imponujące wzrosty – zapewnia Sławomir Chłoń.
– Obecnia dysponujemy 34 sklepami oraz sklepami internetowymi. W ciągu najbliższych dwóch lat chcemy uruchomić co najmniej 10 nowych placówek. Z tym że obecnie będziemy stawiać wyłacznie na sklepy wielkoformatowe, o powierzchni sali sprzedaży co najmniej kilkaset metrów.
– Liczba sklepów nie jest dla nas najważniejsza, liczy się lokalizacja i jakość poszczególnych placówek. Takie sklepy są dobrze przyjmowane przez klientów i szybko osiągają dobre parametry sprzedażowe, co umożliwia ich dalszy rozwój – wyjaśnia prezes Organic Farma Zdrowia.
Grupa EcorNaturaSi, większościowy akcjonariusz polskiej sieci Organic Farma Zdrowia, chce
Włoska firma EcorNaturaSi, która jest głównym akcjonariuszem giełdowej Organic
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 79
29 listopada 2019
zdjęć: 6
zdjęć: 112
zdjęć: 8
26 listopada 2019
22 października 2019
28 września 2019
19 września 2019
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.