REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 31.08.2019)
Saszetki  Augusto Ice To Go są dostępne w  trzech najchętniej wybieranych smakach: wanilia, czekolada, truskawka.

Saszetki Augusto Ice To Go są dostępne w trzech najchętniej wybieranych smakach: wanilia, czekolada, truskawka. (fot. materiał partnera)

Lody jedzone są dla ochłody, dla przyjemności, czasem, by poprawić humor lub po prostu dlatego, że mamy ochotę na pyszne małe co nieco.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

Od momentu wprowadzenia lodów na patyku oraz rożków, kategoria lodów impulsowych niewiele się zmieniła. Aż do teraz! Marka Augusto, jako pierwsza w Polsce, wprowadza lody w saszetkach! Saszetki są już wszechobecne i lubiane w: sokach, musach czy kremach czekoladowych. Saszetki Augusto Ice To Go są dostępne w  trzech najchętniej wybieranych smakach: wanilia, czekolada, truskawka. Marka Augusto jest przekonana, że saszetki Augusto Ice To Go będą interesujące dla bardzo szerokiej grupy odbiorców.

Oprócz świetnie dobranych składników, które przekładają się na walory smakowe, dzieci będą mogły czerpać radość z formy jedzenia. Ściskanie, zgniatanie, zwijanie to tylko kilka z możliwości konsumowanie tej nowości. Jest jeszcze jedna zaleta, która z całą pewnością ucieszy rodziców. Dzięki ustnikowi ryzyko pobrudzenia zostało zminimalizowane!

To, co ucieszy młodzież oraz nieco starszego konsumenta to fakt, że ten format jest dużo bardziej przyjazny do zjedzenia w „biegu”. Na rowerze, w parku, podczas jazdy samochodem, podczas pracy z laptopem to tylko kilka przykładów, w których możemy zakręcić nakrętkę z powrotem i na chwilę przerwać konsumowanie naszej zimnej przekąski. Możemy do niej wrócić po chwili i dokończyć lub zaczekać nieco dłużej i otrzymać postać bliższą shake’a.

Ten format dostarcza dużo więcej możliwości. Kto z nas nie próbował kawy z lodami, czyli affogato. Teraz jej przygotowanie jest prostsze niż kiedykolwiek. Każdy z nas będzie mógł wycisnąć tyle lodów z saszetki Augusto Ice To Go do kawy, ile mu się podoba. Przygotowanie tej pysznej kawy w domowym zaciszu nie stanowi problemu!

Marka Augusto wprowadza saszetki Augusto Ice To Go z początkiem sezonu 2019. Olbrzymie zainteresowanie lodami w saszetkach Augusto Ice To Go pokazuje, że może to być początek formatu, który na dłużej zagości na polskim rynku lodów. Pokazuje, że może to być początek lodowej rewolucji!

Augusto przygotowało także kilka innych, nowych propozycji na zbliżający się sezon. Oprócz wspomnianych Saszetek Ice To Go, cieszących się coraz większą sympatią Gulliverów oraz Gulliverów Trio, uwielbianych przez dzieci i młodzież Gucio oraz Ice Monster, w portfolio pojawią się także rożki Corner w trzech najpopularniejszych smakach: wanilia, truskawka, czekolada. Nie zabraknie także nowości w formacie patyków. Lody wodne, w doskonale znanych i modnych smakach, cola cherry i czerwona oranżada oraz połączenia smaków, po które konsumenci przez ostatnie lata coraz częściej sięgają: Augusto lody o smaku karmelowym z gęstym sosem o smaku czekoladowym oraz Augusto lody o smaku czekoladowym z sosem o smaku karmelowym z orzeszkami arachidowymi w polewie! Brzmi pysznie, prawda? A jak smakuje!

Augusto jest przekonane, że nowości przygotowane na 2019 rok zaowocują dalszym rozwojem marki i jeszcze większa rzeszą fanów zimnych przekąsek.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~brawo 1 2 miesiące temu

    kolejne nieekologiczne śmieciowe opakowanie

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony