8 grudnia 2019
Grupa Tesco PLC potwierdziło, że "w następstwie zainteresowania (potencjalnych inwestorów - red.) firma rozpoczęła przegląd opcji strategicznych dla swoich...
7 grudnia 2019
Aż 72 proc. Polaków deklaruje spożywanie suplementów diety, a jeszcze więcej, bo 86 proc. uważa, że konsumowanie tych produktów jest korzystne. Co drugi Polak...
6 grudnia 2019
Spar Group w swoim pierwszym sklepie w Polsce, czyli Eurosparze w warszawskim centrum handlowym Blue City, zaprezentowało koncept kawiarni Bean Tree Cafe. To dopiero zalążek tego,...
5 grudnia 2019
4 grudnia 2019
24 listopada 2019
Choć do Black Friday został jeszcze prawie tydzień już teraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta pokazuje, że tego dnia na konsumentów może czekać wiele przykrych...
21 listopada 2019
20 listopada 2019
19 listopada 2019
Co trzeci przedsiębiorca, prowadzący sprzedaż detaliczną, zainstalował terminal płatniczy w ramach programu Polska Bezgotówkowa. Wciąż jednak są miejsca, gdzie można...
2 grudnia 2019
28 listopada 2019
Tesco realizuje strategię 4R, w ramach której eliminuje opakowania z tworzyw nie nadających się do recyklingu. Sieć walczy także ze zbyt dużymi opakowaniami.
3 grudnia 2019
W tym tygodniu Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o zmianie ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Propozycja nowych przepisów przedłożona została przez...
PRZEMYSŁ I PRODUCENCI
Artykuły mrożone i lody
12 marca 2019, 10:00
artykuł sponsorowany
Saszetki Augusto Ice To Go są dostępne w trzech najchętniej wybieranych smakach: wanilia, czekolada, truskawka. (fot. materiał partnera)
Lody jedzone są dla ochłody, dla przyjemności, czasem, by poprawić humor lub po prostu dlatego, że mamy ochotę na pyszne małe co nieco.
Od momentu wprowadzenia lodów na patyku oraz rożków, kategoria lodów impulsowych niewiele się zmieniła. Aż do teraz! Marka Augusto, jako pierwsza w Polsce, wprowadza lody w saszetkach! Saszetki są już wszechobecne i lubiane w: sokach, musach czy kremach czekoladowych. Saszetki Augusto Ice To Go są dostępne w trzech najchętniej wybieranych smakach: wanilia, czekolada, truskawka. Marka Augusto jest przekonana, że saszetki Augusto Ice To Go będą interesujące dla bardzo szerokiej grupy odbiorców.
Oprócz świetnie dobranych składników, które przekładają się na walory smakowe, dzieci będą mogły czerpać radość z formy jedzenia. Ściskanie, zgniatanie, zwijanie to tylko kilka z możliwości konsumowanie tej nowości. Jest jeszcze jedna zaleta, która z całą pewnością ucieszy rodziców. Dzięki ustnikowi ryzyko pobrudzenia zostało zminimalizowane!
To, co ucieszy młodzież oraz nieco starszego konsumenta to fakt, że ten format jest dużo bardziej przyjazny do zjedzenia w „biegu”. Na rowerze, w parku, podczas jazdy samochodem, podczas pracy z laptopem to tylko kilka przykładów, w których możemy zakręcić nakrętkę z powrotem i na chwilę przerwać konsumowanie naszej zimnej przekąski. Możemy do niej wrócić po chwili i dokończyć lub zaczekać nieco dłużej i otrzymać postać bliższą shake’a.
Ten format dostarcza dużo więcej możliwości. Kto z nas nie próbował kawy z lodami, czyli affogato. Teraz jej przygotowanie jest prostsze niż kiedykolwiek. Każdy z nas będzie mógł wycisnąć tyle lodów z saszetki Augusto Ice To Go do kawy, ile mu się podoba. Przygotowanie tej pysznej kawy w domowym zaciszu nie stanowi problemu!
Marka Augusto wprowadza saszetki Augusto Ice To Go z początkiem sezonu 2019. Olbrzymie zainteresowanie lodami w saszetkach Augusto Ice To Go pokazuje, że może to być początek formatu, który na dłużej zagości na polskim rynku lodów. Pokazuje, że może to być początek lodowej rewolucji!
Augusto przygotowało także kilka innych, nowych propozycji na zbliżający się sezon. Oprócz wspomnianych Saszetek Ice To Go, cieszących się coraz większą sympatią Gulliverów oraz Gulliverów Trio, uwielbianych przez dzieci i młodzież Gucio oraz Ice Monster, w portfolio pojawią się także rożki Corner w trzech najpopularniejszych smakach: wanilia, truskawka, czekolada. Nie zabraknie także nowości w formacie patyków. Lody wodne, w doskonale znanych i modnych smakach, cola cherry i czerwona oranżada oraz połączenia smaków, po które konsumenci przez ostatnie lata coraz częściej sięgają: Augusto lody o smaku karmelowym z gęstym sosem o smaku czekoladowym oraz Augusto lody o smaku czekoladowym z sosem o smaku karmelowym z orzeszkami arachidowymi w polewie! Brzmi pysznie, prawda? A jak smakuje!
Augusto jest przekonane, że nowości przygotowane na 2019 rok zaowocują dalszym rozwojem marki i jeszcze większa rzeszą fanów zimnych przekąsek.
Do gry w segmencie lodów impulsowych, które kontrolują 60 proc. wartości lodowego
Kilargo, jeden z największych producentów lodów w Europie Środkowo - Wschodniej i
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
kolejne nieekologiczne śmieciowe opakowanie
zdjęć: 9
zdjęć: 79
29 listopada 2019
zdjęć: 6
zdjęć: 112
26 listopada 2019
22 października 2019
28 września 2019
19 września 2019
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.