REKLAMAWitpak, baner główny (lipiec-sierpień 2019)

"Empower the Greatness" - hasło promujące linię produktów Selezione (fot. materiał partnera)

18 marca rozpoczęła się II-ga edycja ogólnopolskiej kampanii promującej włoską markę kawy Segafredo Zanetti. Kampania dotyczy linii produktów kaw SELEZIONE, w której skład wchodzą kawy premium ziarniste oraz kawa mielona.

REKLAMABIG InfoMonitor_belka w artykułach

Celem II edycji kampanii jest dotarcie do jeszcze szerszego grona konsumentów i przekaz, że kawa może motywować do wielkich działań także w warunkach domowych. W skład linii Selezione wchodzą kawy: ARABICA — najjaśniej palona z linii Selezione charakteryzująca się owocową nutą, ESPRESSO — dedykowane dla kawoszy lubiących włoską klasykę, CREMA — dla osób preferujących kawy mleczne, w dużym kubku, ORGANICA — dla zwolenników produktów Bio — kawa uprawiana bez sztucznych nawozów i preparatów.  

W spocie reklamowym ujęciom świeżo parzonej kawy towarzyszy utwór Rigoletta „La donna e mobile”, który podkreśla włoski charakter produktów uwieńczony hasłem „Empower the Greatness”.

Ogólnopolska kampania skierowana jest do konsumentów kawy lubiących mieć możliwość wyboru mieszanki dopasowanej do ich preferencji, ceniących kulturę espresso oraz produkty wysokiej jakości, lubiących pić swoją ulubioną kawę w zaciszu własnego domu lub w gronie przyjaciół.

Kampania swoim zasięgiem obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne oraz serwisy internetowe VOD i potrwa do 20 kwietnia 2019 roku.

Segafredo Zanetti Poland Od 2002 r. stanowi część międzynarodowej Grupy Massimo Zanetti S.p.A. (MZBG). Natomiast od 2015 roku Massimo Zanetti Beverage Group notowana jest na Giełdzie w Mediolanie. Od tego czasu firma wkroczyła na bardzo dynamiczną ścieżkę rozwoju, którego podstawą są  innowacje w zarządzaniu produktami i organizacją. Jedno jednak nie uległo zmianie: promowanie włoskiego stylu parzenia oraz picia kawy wśród ludzi na całym świecie.


Kawa jest naszą pasją każdego dnia.

Czym zajmujemy się w Polsce?

Segafredo Zanetti Poland umacnia swoją rynkową pozycję poprzez dystrybucję swoich produktów w następujących kanałach: FMCG i HoReCa. Palarnia kawy w Bochni jest jedną z 16 w całej MZBG, gdzie proces produkcyjny realizowany jest zgodnie z włoskim know-how. W sektorze HoReCa zaznaczamy swoją obecność również poprzez dystrybucję profesjonalnych urządzeń do kawy La San Marco.

Zespół tworzący Segafredo Zanetti  w Polsce, to ponad  110 osób pracujących w Centrali w Bochni i regionalnych biurach m.in. w Warszawie czy Poznaniu.

Siłą naszej marki jest dbałość o szczegóły – kontrolujemy cały proces produkcji kawy, począwszy od zielonego ziarna zbieranego na plantacjach, dbając o odpowiedni transport, poprzez komponowanie mieszanek, produkcję, aż po filiżankę kawy.

Szczegółowe informacje dotyczące produktów wchodzących w skład linii Selezione można znaleźć na stronie:

www.segafredoselezione.pl

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

(materiał partnera)

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 5
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony