REKLAMAKORAL - Bracia Koral - Rożek - Baner Główny (06-10.04.2020)
Kadr z najnowszego spotu sieci Selgros Cash&Carry

Kadr z najnowszego spotu sieci Selgros Cash&Carry (Selgros)

Od minionej niedzieli emitowany jest nowy spot sieci hurtowni Selgros Cash&Carry. W klipie postawiono nacisk na podkreślenie dużej oferty produktów dostępnej w punktach Selgrosu, a także na otwartość na konsumentów indywidualnych, a nie tylko klientów biznesowych.

REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2020)

- Teraz nie musisz mieć firmy, żeby pobrać kartę przez aplikację lub otrzymać ją od ręki w sklepie - słyszymy w najnowszym, 30-sekundowym spocie. Jak tłumaczy Selgros, najnowsza reklama jest kontynuacją rozpoczętej przed dwoma laty kampanii.

Sieć podkreśla, że właśnie rozpoczyna się kolejny sezon kampanii, która ma na celu dotarcie zarówno do klientów indywidualnych, jak i profesjonalnych. - W ramach wyjścia naprzeciw potrzebom wszystkich klientów, Selgros sięga po nowe formaty, czego przykładem jest hala w Siedlcach, która na mniejszej powierzchni zostanie otwarta już pod koniec marca - podano w komunikacie.

Tegoroczna edycja kampanii zakłada realizację 4 spotów o długości 30 i 15 sekund. Ich emisja zaplanowana jest na cały rok, a obejmować będzie telewizję oraz internet. W filmach występować będą znani z poprzednich reklam bohaterowie, klienci oraz pracownicy Selgros.

Jak analizowaliśmy niedawno na portalu wiadomoscihandlowe.pl, od kilku lat hurtownie cash&carry, takie jak Selgros czy Makro – co do zasady pracujące w modelu B2B – mocno inwestują w reklamę skierowaną do konsumenta indywidualnego, pokazując, że w hurtowniach sieci można m.in. kupować na sztuki.

-  Na przestrzeni ostatnich kilku lat obserwujemy zwiększony wysiłek hurtowni Cash&Carry w celu przyciągnięcia klientów indywidualnych, tzn. gospodarstw domowych. Obecnie w tym kanale zakupów dokonuje już nieco ponad 15 proc. wszystkich gospodarstw domowych, przy czym największy odsetek klientów indywidualnych odwiedza placówki Makro, należące do Grupy Metro (10 proc.) natomiast Selgros odwiedzany jest przez 6 proc. gospodarstw. Relatywnie wysoki odsetek odwiedzających nie oznacza, iż jest to kanał ważny z punktu widzenia gospodarstw domowych, bo udział w ich zakupach FMCG jest marginalny i wynosi tylko 0,5 proc. – wyjaśnia Michał Maksymiec, Retail Vertical Client Director w Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia.

Ekspert podkreśla, że marginalny udział w zakupach FMCG wiąże się z bardzo niską częstotliwością odwiedzin konsumentów w placówkach tego typu – zakupy robią oni średnio 6 razy do roku, czyli raz na dwa miesiące.

– Należy zaznaczyć, iż przeciętny Kowalski i pani Nowakowa dokonują zakupu średnio nieco częściej niż raz dziennie. Dysproporcja wynika z tego, że sklepów, w których przeciętne gospodarstwo domowe robi zakupy, jest bardzo dużo i są w bliskim otoczeniu, natomiast hurtownie C&C najczęściej są zlokalizowane w dużych miastach – dodaje ekspert GfK Polonia.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony