REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 31.08.2019)

(fot. Pixabay)

W styczniu br., jak wynika z raportu Ceneo, ruch internautów w grupie wiekowej 65+ wzrósł najbardzdziej ze wszystkich - pisze Rzeczpospolita.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

To kontynuacja długoterminowego trendu. W ciągu roku seniorzy zwiększyli ruch na stronach zakupowych aż o 76 proc. Jak wynika z analizy Shopera, najczęściej robią zakupy w sklepach z segmentu "dom i ogród", "elektronika użytkowa" oraz "zdrowie i uroda".

Potencjał do dalszego rozwoju jest olbrzymi, bo osoby w grupie 55-75 lat są nadal najmniej aktywne w internecie. Według Gemiusa to około jedna trzecia osób z tej kategorii. Tymczasem w ciągu nieco ponad dwóch lat liczba użytkowników internetu w tej grupie wiekowej wzrosła z 3,9 do 5,2 mln.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony