15 grudnia 2019
Fundacja Viva! sprzeciwia się sprzedaży żywych karpi przez sieci marketów lub w wynajętych miejscach na ich parkingach. Pod lupą fundacji znalazły się sklepy Auchan,...
14 grudnia 2019
Od soboty, 14 grudnia 2019 r. turyści mogą wwieźć do UE tylko pięć typów owoców. Wynika to z zatwierdzonej przez radę ministrów ustawy o ochronie roślin...
13 grudnia 2019
12 grudnia 2019
Specjalizująca się w kurczakach z rożna sieć Kurcze Pieczone prowadzi 45 placówek w 45 miastach. Jej właściciele chcą uruchamiać nowy punkt przynajmniej raz na dwa...
11 grudnia 2019
Ponad 60% Polaków doświadczyło nieodpowiedniego traktowania przez przełożonego, a blisko połowa padła ofiarą przemocy słownej. 46% deklaruje, że było mobbingowanych w...
24 listopada 2019
21 listopada 2019
Na początku tego roku miała swoją premierę aplikacja mobilna MAGO AR SHOPFITTING, stworzona przez jednego z największych producentów wyposażenia sklepowego, firmę MAGO...
6 grudnia 2019
2 grudnia 2019
Szwedzka sieć odzieżowa H&M zaczęła dostarczać kupione ubrania do domów klientów rowerem. Na razie z możliwość dostarczenia swoich zamówień kurierem...
10 grudnia 2019
9 grudnia 2019
Ograniczenie handlu w niedziele i święta spowodowało zamieszanie w głowach klientów. Sami zarządzający sklepami przyznają, że nawet w weekendy handlowe ruch w sklepach...
HANDEL I DYSTRYBUCJA
międzynarodowe sieci handlowe
WYPOSAŻENIE I TECHNOLOGIE
nowe technologie i aplikacje dla handlu
2 października 2019, 09:55
wiadomoscihandlowe.pl
(Flickr/B. D.)
Oddziały Sephory, Decathlonu i kilkudziesięciu innych detalistów w całej Francji mogą od przyszłego roku akceptować bitcoiny jako formę płatności - wynika z raportu opublikowanego przez The Local.
Sieć perfumerii będąca własnością grupy LVMH jest jedną z kilku francuskich sieci, która zarejestrowała się w platformie płatniczej Easy2Play i aplikacji EasyWallet firmy Global POS. Technologia ta powinna być dostępna od pierwszego kwartału 2020 roku.
Obecnie globalny system POS akceptuje tylko bitcoiny, ale ma nadzieję rozszerzyć swój zasięg na kolejne kryptowaluty w przyszłości.
Według cointelegraph, od przyszłego roku we Francji wiele sklepów detalicznych będzie akceptować bitcoiny. Obsługa takiej formy płatności zostanie uruchomiona w ponad 25 000 punktach sprzedaży dla 30 francuskich detalistów, w tym giganta sportowego Decathlon i sieci perfumerii Sephora.
Nowy system płatności w kryptowalutach jest uruchamiany w ramach partnerstwa między dostawcą technologii punktów sprzedaży Global POS, aplikacją EasyWallet i platformą płatniczą Easy2Play.
Podczas gdy płatności będą dokonywane w bitcoinach (BTC), środki zostaną automatycznie przeliczone na euro w momencie sprzedaży. Usługi konwersji mają być świadczone przez dwóch partnerów, Deskoin i Savitar, którzy obecnie ubiegają się o akredytację dostawcy usług cyfrowych na mocy francuskiej ustawy PACTE.
Oprócz Decathlonu i Sephory wśród znanych firm przystępujących do inicjatywy znajdą się Boulanger, World House, Intersport, Cultura, Maisons du Monde i Norauto.
W perfumerii internetowej Sephora ruszyła sprzedaż linii kosmetyków – Phlov by Anna
Na prosty, ale rewolucyjny pomysł wpadła sieć perfumerii Sephora. Wprowadza kolorowe kosze na
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 11
zdjęć: 120
zdjęć: 9
zdjęć: 79
29 listopada 2019
zdjęć: 6
26 listopada 2019
22 października 2019
28 września 2019
19 września 2019
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.