REKLAMAROS-SWEET - Moreso Świąteczne Wypieki_Baner Główny(18-24.11.2019)

(Pixabay.com)

Na prosty, ale rewolucyjny pomysł wpadła sieć perfumerii Sephora. Wprowadza kolorowe kosze na zakupy. Na razie testuje rozwiązanie w trzech sklepach, ale klienci powinni być z niego zadowoleni.

REKLAMA

Wiele osób nie lubi, kiedy podczas zakupów podchodzą do nich ekspedientki lub ekspedienci i zaczynają doradzać, albo pytać, czego szukają. Tym bardziej, że często klienci sami nie wiedzą, co chcą kupić i po prostu rozglądają się za czymś, co im się spodoba. Bywa też, że doskonale wiedzą, czego potrzebują i nie chcą, żeby ktoś namawiał ich do zakupu czegoś innego. Niektórzy po prostu nie lubią rozmawiać z obcymi osobami i czują się niezręcznie, kiedy po wejściu do sklepu ktoś do nich podchodzi.

Naprzeciw klientom Sephora wprowadziła wiec dwa kolory koszyków: czerwony, sugerujący, że klient potrzebuje porady i czarny, który oznacza, że nie życzymy sobie doradzania, bo wiemy, co chcemy kupić.

Na razie kolorowe koszyki pojawiły się w trzech sklepach: w warszawskiej Sadybie, centrum Plaza w Lublinie i Renoma we Wrocławiu.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony