REKLAMARetail FMCG Congress - Banner Główny - lipiec 2020

(fot. mat. prasowe)

Z końcem czerwca mija rok od uruchomienia sklepu internetowego CCC, firmy z sektora handlu obuwiem. W tym czasie sklep zrealizował już ponad 1,5 miliona zamówień, odnotowuje poziom nawet 13,5 mln wizyt klientów miesięcznie i jest już dostępny na pięciu rynkach zagranicznych poza Polską (Słowacja, Czechy, Rumunia, Węgry, Austria).

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Platforma ccc.eu jest częścią omnichannelowego modelu sprzedaży CCC, stanowiącego jeden z podstawowych filarów strategii biznesowej GO.22. Witryna jest ważnym punktem styku z klientami i wpływa na ich zaangażowanie i lojalność wobec marki. Oferuje zakupy online, jak również takie funkcjonalności dodatkowe, jak sprawdzenie dostępności danego modelu obuwia i jego rezerwację w sklepie czy też sprawdzenie rekomendacji co do właściwego rozmiaru (esize.me).

Częścią ekosystemu cyfrowych punktów styku z klientem CCC jest również aplikacja CCC, która odpowiada w niektórych miesiącach za nawet 30 proc. obrotu sklepu i niedługo odnotuje 2 mln pobrań. Łącznie kanał mobilny (www i aplikacja) odpowiada za 75-80 proc. ruchu w serwisach CCC.

CCC rozwija również funkcjonalności w kanałach social media i komunikatorach. W czerwcu do Messengera dodana została usługa visual search pozwalająca klientom na wyszukiwanie produktów z oferty CCC na podstawie dowolnego zdjęcia, co do tej pory dostępne było tylko w aplikacji CCC. CCC jako pierwsza w Polsce marka modowa zaczęła także korzystać z Google Voice Assistant, gdzie klient może m.in. sprawdzić dostępność produktów w sklepach stacjonarnych czy znaleźć najbliższy sklep. Rozwija się dynamicznie zasięg usługi esize.me, dzięki której już ponad 1 mln polskich klientów może wykorzystywać profesjonalny skan stopy, dla łatwiejszych zakupów i dobrania rozmiaru butów dla siebie czy dla swoich bliskich.

– Nad rozwojem e-commerce w CCC pracuje osobny zespół, który współpracuje ze wszystkimi pozostałymi działami w firmie, bo podstawą omnichannel jest zdolna do „wielokanałowości” organizacja – nowoczesna, cyfrowa, zwinna. Musieliśmy się tego, jako duża firma, w przyśpieszonym trybie nauczyć i to wprowadzić. Na dziś można powiedzieć, że nadrobiliśmy zaległości, a na przyszłość – chcemy rozwijać się jeszcze szybciej, i być tam gdzie jest klient – mówi Karol Półtorak, wiceprezes zarządu CCC.

– W CCC dużo czasu skupiamy się na relacji z klientem i zrozumieniu jego potrzeb. Widzimy wielowątkowość punktów styku z klientem i ich kompleksowość. Obserwujemy również, jak często konsumenci najpierw przygotowują się do zakupów na www.ccc.eu, sprawdzają dostępność produktów, ewentualne promocje, a kupują w sklepie tradycyjnym - takie zachowanie widzimy dla ponad 20 proc. klientów odwiedzających serwis www. Dwa obszary – online i offline bardzo mocno się dziś przenikają, dając fundament do jednej, omnichannelowej organizacji – mówi Jakub Jasiński, yrektor ds. Rozwoju Omnichannel CCC.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony