REKLAMAKORAL - Baner Główny - Rożek Duo (19-24.05.2019)

(fot. pixabay.com)

Strona 2 z 2
REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2019)

Warto jednak zwrócić uwagę, że z perspektywy producentów wołowiny sezon grillowy nie jest szczególnie korzystny. W tym czasie rośnie popyt na grillowe kawałki, których w tuszy jest stosunkowo mało, a spada na pozostałe elementy. W efekcie rolnicy zarabiają mniej na wołowinie.

Dziko i eko

Trendem, który odciśnie w tym roku silne piętno na ofercie grillowej, jest ekologia. Sprzedaż wyrobów eko wyraźnie rośnie – według ekspertów o około 5-10 proc. rocznie. – Zwiększa się popyt na droższe produkty z czystą etykietą. Rosnącą popularnością cieszą się mniejsze porcje wędlin i innych produktów – mówi Rafał Wylegała. – Konsumenci wolą kupić produkty w mniejszym opakowaniu, ale za to wybrać więcej wariantów smakowych. Dotyczy to również segmentu grillowego – dodaje.

Urozmaiceniem na ruszcie coraz częściej staje się dziczyzna, np. schab z dzika z kością. Nie bez powodu dostępność szlachetniejszych odmian mięsa w sklepach w ciągu ostatnich lat znacząco wzrosła – dziś na zakupach klient oczekuje możliwości wyboru i bogatej oferty.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~podroznik 1 miesiąc temu

    ja ostatnio kupiłem najlepszy grill do karkówki marki Safire. Polecają go nawet blogerzy z kanału podrozovanie. Jest mega

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony