REKLAMACEDROB - KRAINA KRAKA - Baner Główny (23-29.03.2020)

HoReCa - rynek gastronomiczny

 

29 maja 2018, 10:42

(fot. mat. prasowe)

Smacznieiszybko.pl - taką nazwę nosi nowy portal do zamawiania posiłków online. Za projektem stoi spółka Sfinks, właściciel takich marek, jak Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia i Fabryka Pizzy. Jednocześnie firma zapowiada mocny wzrost liczby restauracji poprzez rozwój organiczny i akwizycje. Docelowo działać będzie nawet 400 placówek.

REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 10% - Belka w artykułach (marzec-kwiecień 2020)

Usługa dostaw do domów klientów jest już świadczona w 23 miastach z 46 restauracji należących do Sfinks Polska. Liczba ta ma wzrosnąć do 56 lokali jeszcze w pierwszej połowie roku. Jednocześnie spółka przygotowuje się do wdrożenia centralnej obsługi zamówień  w ramach wspólnego dla grupy call center.

- Jak pokazują zlecone przez nas badania, 74 proc. klientów restauracji zamawia również dania z dowozem, a 66 proc., wie dokładnie, z oferty jakiego lokalu chce skorzystać. Zależy nam, aby klienci naszych sieci, liczących ponad 170 lokali, mieli możliwość zamawiania swoich ulubionych i sprawdzonych dań bezpośrednio od nas. Dlatego, mimo iż nasza oferta jest dostępna w popularnych internetowych platformach sprzedaży dań online, zdecydowaliśmy się też na uruchomienie własnego portalu dedykowanego naszym markom. Kupując dania poprzez serwis smacznieiszybko.pl w ramach jednego zamówienia i w tym samym czasie można otrzymać dania z sieci Sphinx, Chłopskie Jadło, Fabryka Pizzy czy Wook, co pozwala pogodzić gusta różnych osób chcących zjeść wspólnie posiłek  – wyjaśnia Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.

Dania kuchni włoskiej są najbardziej popularne tak w restauracjach, jak i usłudze delivery. Dlatego w ramach rozwoju Sfinks powiększa tradycyjną sieć pod szyldem Fabryka Pizzy - spółka uruchomiła już 4 takie restauracje, w tym 2 w I półroczu 2018 r. Na zaawansowanym etapie przygotowania jest lokalizacja tej sieci w Kołobrzegu. Ponadto, do końca marca 2021 r. Sfinks ma przejąć także pozostałych 11 lokali istniejących pod tą marką, dokonując zakupu spółki Fabryka Pizzy za cenę 8-10 mln zł.

- Zdecydowaliśmy się na rozszerzenie oferty kuchni włoskiej w naszym kanale delivery, wprowadzając nową markę własną Sprytna Pizza, gdyż takie dania wybiera ponad 56 proc. osób zamawiających posiłki z dowozem. Sprytna Pizza dedykowana jest klientom, którzy chcą zjeść smacznie, ale tanio. Dlatego w odróżnieniu od dań Fabryki Pizzy, gdzie są używane oryginalne surowce z Włoch, dania marki Sprytna Pizza będą wyrabiane przy użyciu polskich składników – mówi Sylwester Cacek.

Sfinks Polska stawia też w dalszym ciągu na rozwój swojej flagowej sieci – Sphinx.  W tym roku otwarto lokale pod tym szyldem na rynku w Bydgoszczy oraz w Mińsku Mazowieckim. Już przygotowywane do otwarcia są 3 kolejne restauracje Sphinx – w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu, przy jednej z głównych ulic Warszawy (al. Jana Pawła II) oraz w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Na ten rok zaplanowane jest też zwiększenie dynamiki rozwoju sieci Chłopskie Jadło. Obecnie Sfinks finalizuje prace nad nową restauracją pod tą marką przy Krakowskim Przedmieściu w Warszawie.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony