REKLAMAHelio natura

(materiały prasowe, Shell)

Koncern Shell bardzo mocno pracuje nad zwiększeniem rozpoznawalności swojej marki wśród kobiet. Chce także pokazać, że stacje sieci są dla nich bardzo przyjazne. Po ciekawym koncepcie „Kobiecych wtorków”, operator wychodzi z nową ofertą stworzoną specjalnie dla płci pięknej we współpracy z siecią perfumerii Douglas.

REKLAMATargi Kielce - Artykuły

Stacje Shell i perfumerie Douglas połączyły siły i stworzyły wspólną ofertę dla swoich klientek. Od 10 marca do 10 kwietnia br. robiąc zakupy w Douglas będzie można otrzymać kupon rabatowy na paliwo, a tankując samochód na stacji Shell, otrzymać bon zniżkowy na cały asortyment perfumerii.

Promocja została stworzona specjalnie z myślą o stałych klientkach Shell i Douglas. Panie będące uczestniczkami programu Shell ClubSmart, które dokonają dowolnej transakcji paliwowej, otrzymają bon rabatowy Douglas. Rabat o wartości 20 zł można wykorzystać w stacjonarnych perfumeriach Douglas i sklepie online przy zakupie produktów za min. 150 zł.

Specjalna oferta czeka również na klientki perfumerii, które przy zakupach z Kartą Douglas otrzymają kupon rabatowy na paliwa Shell V-Power Nitro+. W tym wypadku rabat rośnie wraz z liczbą zatankowanych litrów paliwa (min. 31 l paliwa = 10 zł rabatu). Oba kupony rabatowe można realizować do końca kwietnia.

Shell już od dłuższego czasu proponuje ciekawe koncepty marketingowe, które mają przyciągnąć na stacje sieci klientów, a szczególnie kobiety. Wystarczy chociażby wspomnieć wspólne akcje Shella z siecią Lidl Polska, czy project „Kobiece wtorki”. W ramach tej ostatniej kampanii promocyjnej w każdy wtorek na stacjach Shell wszystkie kobiety oprócz kompleksowej obsługi ich samochodów (tankowanie, mycie szyb i reflektorów, sprawdzenie ciśnienia w kołach) mogły otrzymywać dodatkowe korzyści, np. dolewkę płynu do spryskiwaczy, czy darmową myjnię. Shell prowadził także promocję z marką Philips – po zatankowaniu odpowiedniej ilości paliwa, klienci otrzymywali zniżki na produkty tej firmy.

- Współpraca z dużymi, znaczącymi partnerami jest istotną częścią globalnej strategii Shell. Z kolei akcje typu „Kobiece wtorki” mają pokazać, iż na stacje zapraszamy również te osoby dla których wizyta na stacji często nie jest przyjemnością ze względu na konieczność zatankowania samochodu Nie stanowi to jednak problemu dla naszej wykwalifikowanej obsługi, która pomoże zatankować, uzupełnić płyn do spryskiwaczy lub sprawdzi za klientkę poziom oleju w aucie – tłumaczy Łukasz Kalisz, Senior Category Manager, Convenience Retail Team Leader at Shell.

Grupa Shell jest obecna na polskim rynku od 1992 roku. Aktualnie Shell Polska to ponad 400 stacji oferujących kierowcom paliwa, olej napędowy oraz gaz LPG. Na stacjach paliwowych Shell klienci mogą korzystać z usług myjni samochodowych, z oferty punktów gastronomicznych oraz robić zakupy w sklepie z pełnym asortymentem produktów spożywczych i motoryzacyjnych. 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"