REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)
Bistro Deli by Shell na stacji Shell w Polsce

Bistro Deli by Shell na stacji Shell w Polsce (materiały prasowe)

2 lipca firma Shell Polska uruchomiła w budynku Amber na terenie Shell Energy Campus w Krakowie, swój pierwszy w Polsce kącik gastronomiczny Deli by Shell poza stacjami paliw. Z informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl wynika, że testy nowego konceptu mogą być wstępem do szerszego rozwoju Deli by Shell na polskim rynku.

REKLAMAPurella - SuperSuple - Belka w artykułach (01-15.12.2019)

Klienci krakowskiego Deli by Shell mogą na miejscu nabyć kanapki, zapiekanki, sałatki, czy desery na wynos. W przypadku firmy Shell uruchomienie pierwszej testowej placówki poza stacją paliw sygnalizuje, że firma poważnie zastanawia się nad budową sieci punktów gastronomicznych w zupełnie nowym – jeśli chodzi o polski rynek – obszarze rynku.

Potwierdza to Oleksandr Koliakin, dyrektor generalny ds. rynku detalicznego na Europę Środkową i Wschodnią w Grupie Shell, który w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl wskazuje, że szersze wyjście poza stacje ze sklepami Shell, czy konceptem Deli by Shell jest realne „ale wszystko trzeba najpierw sprawdzić.” – Na początku tworzy się tzw. viable product, który jest testowany i poprawiany. (…) Nasz samodzielny punkt Deli by Shell w Krakowie jest takim projektem. To swego rodzaju platforma, w ramach której nowe rozwiązania może testować 4000 naszych pracowników. To także daje nam szansę na szybką informację zwrotną, korygowanie błędów i wprowadzanie poprawek. Jesteśmy dumni z naszej marki Deli by Shell i wierzymy, że to jest to koncept, który jest w stanie odnieść sukces rynkowy – tłumaczy Oleksandr Koliakin.

Szef detalu firmy Shell Polska zapytany, czy jest szansa, aby w najbliższych latach koncept Deli by Shell pojawi się w kolejnych, samodzielnych lokalizacjach stwierdził, że spółka przygląda się takiemu rozwiązaniu. - Mamy także inne ciekawe pomysły, testujemy je i jeżeli się sprawdzą, będziemy starali się je wdrożyć. Chcemy w jak najlepszy sposób dotrzeć do naszych polskich klientów i zaspokoić ich potrzeby. A jak wspominałem Polacy lubią kawę i piją jej coraz więcej. To daje nam potencjał do rozwoju naszych projektów – wskazuje menadżer.

(na zdj. od lewej: Agnieszka Pocztowska, dyrektor generalna Shell Business Operations w Krakowie; Rafał Molenda, dyrektor działu stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej, Shell Polska; Oleksandr Koliakin, dyrektor generalny ds. rynku detalicznego Shell na Europę Środkową i Wschodnią)

Krakowski projekt firmy Shell Polska, to kolejny ważny sygnał dla rynku fuel retail podobne projekty planuje m.in. PKN Orlen, a Circle K i Grupa MOL, czy sam Shell testują alogiczne rozwiązania na rynkach zagranicznych. Wyjście konceptów handlowych i gastronomicznych ze stacji na ulice miast oznacza, że polski rynek i konsument jest na tyle dojrzały, że operatorzy stacji mogą wejść na nowy, wyższy poziom rozwoju. To oczywiście oznacza, że sieci stacji będą musiały zmierzyć się z konkurentami z rynku detalicznego, kawiarnianego czy gastronomicznego.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 8

  • 5
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 3
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Wroclaw shell. 1 4 miesiące temuocena: 0% 

    Pracowałem na stacjach shell wiele lat. Nie polecam. Smak jak i skład kanapek pozostawa wiele do życzenia.... Uwaga na daty. Jest nacisk z góry by sprzedać za wszelką cenę. Nawet po terminie.... Wiem ci mowie. 10 lat stażu.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony