REKLAMAVOG - baner główny 2018
ID ZDJĘCIA: 1414

ID ZDJĘCIA: 1414 (fot. Pixabay CC0)

Shumee to serwis, który wystartował na początku 2017 roku. Początkowo miał być platformą społecznościową z elementami części handlowej. Dziś jego twórcy nastawiają się na rozwój projektu handlowego - pisze Puls Biznesu.

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - belka w artykułach - I etap - (10-25.12.2018)

Shumee generuje miesięcznie około 50 tys. wejść unikalnych użytkowników. Jego twórcy uznali, że budowa platformy społecznościowej nie jest możliwa. Dlatego teraz nastawiają się na rozbudowę strony sprzedażowej. Jak pisze Puls Biznesu, w ten sposób serwis wygląda bardziej jak marketplace.

Na platformie działa obecnie 250 firm. Większość przybyła w ostatnich miesiącach, dzięki wzbogaceniu serwisu o funkcjonalności znane ze świata e-commerce.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony