REKLAMADOBROWOLSCY - Syty Wilk - Baner Główny (17.02 - 01.03.2020)

(fot. Bio Family Supermarket)

Na Sadybie, przy ul. Powsińskiej 42/44 w Warszawie zainaugurował w sobotę działalność pierwszy w stolicy Bio Family Supermarket - sklep sieci rozwijanej przez rodzinę Świtalskich, czyli twórców takich konceptów handowych, jak Biedronka, Żabka, Eurocash, czy Czerwona Torebka.

REKLAMAPREMIUM ROSA - Belka w artykułach - 19.02. - 04.03

Punkt w Warszawie uruchomiony został jedynie 100 metrów od centrum handlowego Sadyba Best Mall. Lokal otwarty będzie całodobowo, również w niedziele objęte zakazem handlu w niedziele. Klienci w niehandlowe dni otworzą drzwi do sklepu za pomocą aplikacji mobilnej.

Sklep w Warszawie jest już szóstym supermarketem Bio Family. Trzy sklepy sieci działają w Poznaniu; placówki Bio Family funkcjonują też w Swarzędzu oraz Wrocławiu. Do niedawna sieć posiadała także sklep w podwarszawskim Konstancinie-Jeziornie, jednak punkt w tej lokalizacji został zamknięty w październiku ub.r.

- W wyniku zmian administracyjnych została podjęta decyzja o przeniesieniu, a nie zamknięciu, supermarketu Bio Family w Konstancinie-Jeziorna - tłumaczyła na jesieni w komentarzu dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Natasza Świtalska, która razem z bratem rozwija sieć Bio Family.

- W ostatnim czasie trwały przygotowania transportu wyposażenia całego sklepu do nowej lokalizacji. Obecne trwają prace adaptacyjne, aby przygotować nowy lokal pod standardy supermarketu Bio Family, który znajduje się bliżej naszych klientów w Warszawie - zapowiedziała Świtalska. Chodziło właśnie o placówkę, która ruszyła na Sadybie.

W marcu 2019 r. Świtalska zapowiadała w komentarzu dla portalu wiadomoscihandlowe.pl, że sieć Bio Family zamierza zwiększyć tempo rozwoju, chce podbić kolejne polskie miasta i w związku z tym szuka nowych lokalizacji. Na celowniku sieci pojawiły się Warszawa wraz z okolicami, Trójmiasto, Kraków i Katowice. Zapowiedziano także kontynuację ekspansji w Poznaniu i Wrocławiu.

- Chcemy się rozwijać i otwierać, jak najwięcej supermarketów Bio Family, ale oczywiście wszystko zależy od dostępności wolnych lokali handlowych, które będą odpowiadały standardom – tłumaczyła Świtalska.

Spółka Bio Market Polska, która rozwija sieć Bio Family, zakończyła miniony rok obrotowy z ok. 4,83 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. Strata z działalności operacyjnej wyniosła nieco ponad 3,1 tys., a strata netto ukształtowała się na poziomie 21,4 tys. zł.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA - Half Page (13-28.02.2020)
do góry strony