REKLAMAMLEKOVITA - DarPro 2020 - Baner Główny (kwiecień 2020)

Amerykańska sieć fast food Burger King pokazała w praktyce, czym jest real time marketing. Szybko wykorzystała informację o brytyjskiej parze książęcej, która rezygnując z obowiązków na królewskim dworze, chce się uniezależnić finansowo. Sieciowa burgerownia w żartobliwej formie zaoferowała Harry'emu i jego żonie Meghan Markle pracę w jednej z jej placówek.

REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2020)

(Burger King)

Żart Burger Kinga jest tym bardziej wymowny, gdy przypomnimy, że logo króla burgerów to imponująca złota korona. Harry, ta rodzina królewska oferuje stanowiska w niepełnym wymiarze godzin - napisał Burger King za pośrednictwem Twittera. Podobny wpis na Instagramie zamieściła hiszpańskojęzyczna część sieci Burger Kinga, pisząc: "Drodzy książęta, możecie poszukać pierwszej pracy bez rezygnacji z korony". Odezwę okraszono grafiką z koroną z logo sieci.

Źródło: gazeta.pl

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 6

  • 6
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony