REKLAMAPSZCZÓŁKA - Pychałki z chrupkami - baner główny

Długo zapowiadane pojawienie się stacji benzynowych Statoil z nowym logo Circle K staje się faktem. Ku końcowi zbliżają się prace przy pierwszych obiektach zlokalizowanych przy autostradzie na odcinku Łódź-Gdańsk.

REKLAMATARGI KIELCE (FPL) - belka w artykułach

(materiały prasowe, Circle K)

W 2015 roku kanadyjski koncern Alimentation Couche-Tard, który trzy lata wcześniej kupił sieć stacji Statoil, podjął decyzję o ujednoliceniu marki globalnej. W miejsce dotychczasowych Mac’s, Circle K, Kangaroo Express oraz Statoil, wszędzie ma zacząć obowiązywać nazwa Circle K. Proces zmiany oznakowania wszystkich 357 stacji Statoil w Polsce zajmie ponad rok.

Marka ta jest całkowicie nieznana w Polsce, natomiast jest obecna już w 14 krajach na świecie. Cała działalność grupy obejmuje ponad 15.000 stacji benzynowych i sklepów convenience. Dla porównania, największy polski gracz na rynku stacji benzynowych Orlen, posiada ich ponad 1700.

- Gdy ruszą stacje z logo Circle K, warto zwrócić uwagę na to, co zmieni się w samej ofercie. Dotychczas stacje Statoil najbardziej znane były z rozbudowanej oferty hot-dog’ów, które zresztą z sukcesem wprowadzali do Polski. Wydaje się jednak, że potrzebne są dalej idące zmiany, ponieważ główny gracz na polskim rynku, czyli Orlen, niedawno ogłosił wprowadzenie całkowicie nowej formuły stop.cafe, która w najbliższym czasie ma być obecna na ponad 100 stacjach w Polsce. Ten nowy format to zarówno porównywalna do Statoil oferta hot-dog’ów ze świeżymi dodatkami, ale również bardzo ciekawe koncepty kanapkowe, nawiązujące do polskiej tradycji, czyli „kajzerka z rumsztykiem”, czy „kajzerka z kotletem schabowym”. Na stacjach autostradowych pojawiły się dodatkowo naleśniki na słodko i słono, makarony oraz mięsa prosto z grilla. Tym samym Orlen narzucił szybkie tempo zmian – komentuje Wiktor Miałkowski, partner w Pro Business Solutions.

Pojawienie się marki Circle K w Polsce będzie od maja wspierane kampanią reklamową „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”. Jest ona niezbędna dla wypozycjonowania nowej marki wśród klientów i zbudowania właściwego jej postrzegania.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 8

  • 5
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~benzyniak 1 5 miesięcy temu

    czy proces zmiany marki dotyczy również stacji statoil 1-2-3?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony
"