REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 06.08.2019)

Koncern Couche-Tard, do którego należy w Polsce sieć stacji Circle K rozpoczął testy konceptu grab-and-go w ramach oferty gastronomicznej. Pilotaż prowadzony jest na kilku rynkach, firma nie podaje jednak, czy projekt objął także nasz rynek.

REKLAMAKAiN - Belka w artykułach (lipiec PROMO)
Kantyna w sklepie Circle K

Kantyna w sklepie Circle K (Circle K)

Prowadzone testy uwzględniają nowe menu, zmiany w wyposażeniu, a także modelu operacyjnym. Koncept grab-and-go  ma przyspieszyć, uprościć i poprawić wygodę zakupów dań i produktów w ramach oferty żywności na wynos lub do konsumpcji na szybko, na miejscu.

Na koniec kwietnia 2019 r. w ramach sieci należących do kanadyjskiego koncernu Couche-Tard działało na rynku Ameryki Północnej 9866 sklepów i stacji paliw. W Europie, mi.in. w państwach skandynawskich, Irlandii, Polsce i Krajach Nadbałtyckich działa ponad 2700 placówek, zaś na pozostałych międzynarodowych rynkach kolejnych 2150 sklepów. W sumie Couche-Tard zarządza siecią ponad 16000 sklepów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony