REKLAMAKongres Mięsny 2019 - Baner Główny (styczeń - luty 2019)

(Poczta Polska)

W grudniu 2018 r. klienci Poczty Polskiej korzystali z usługi Odbiór w Punkcie dwa razy częściej niż przed rokiem. Co piąta paczka była odbierana w pocztowej sieci click&collect, która obejmuje już 11 tys. punktów.

REKLAMAKongres Mięsny 2019 - belka w artykułach (styczeń 2019)

Sieć click&collect Poczty Polskiej, zgodnie z zapowiedziami, powiększyła się do 11 tys. punktów i obejmuje placówki pocztowe, stacje PKN Orlen, sklepy Żabka/Freshmarket, oraz kioski i saloniki Ruchu. To największa tego typu sieć w całej Polsce. Dzięki niej klienci Poczty Polskiej mają możliwość odebrania swojej przesyłki w wybranym przez siebie miejscu o dogodnej dla siebie porze.

Dostępność punktów sprawia, że klienci coraz częściej korzystają z tej formy odbierania zakupów internetowych. W roku 2018 było ich o prawie 60% więcej niż w roku 2017, a w grudniu nawet dwukrotnie więcej niż rok wcześniej w tym samym okresie. Poczta Polska spodziewa się, że w tym roku dynamika przesyłek odbieranych w punktach wyniesie co najmniej  150 proc.

- Dynamiczny wzrost liczby przesyłek zamawianych do punktów odbioru potwierdza, że przyjęta przez Pocztę strategia jest zgodna z oczekiwaniami klientów. Polacy cenią sobie wygodę zakupów i możliwość ich odebrania tam gdzie jest to najbardziej wygodne. Usługa Odbiór w Punkcie spełnia te oczekiwania, dlatego w najbliższych miesiącach Poczta Polska rozwinie sieć o kolejne kilkaset punktów - tłumaczy firma w komunikacie.

Usługa odbioru paczki w punkcie jest bardzo prosta. Klient zamawiający przesyłkę otrzymuje od Poczty Polskiej powiadomienie, o przekazaniu paczki do wybranego punktu. SMS lub email zawiera numer paczki oraz adres i kod odbioru. Na odebranie przesyłki klient ma 7 dni od chwili otrzymania powiadomienia. Oprócz tego, od chwili nadania aż do doręczenia paczki do wybranego punktu odbioru istnieje możliwość śledzenia przesyłki.

- Sieć Odbiór w Punkcie to najszybciej rosnący kanał dostaw w Poczcie Polskiej. To klient decyduje gdzie i kiedy ma się zgłosić po swoją przesyłkę. Ma to szczególne znaczenie dla kupujących w e-sklepach, którzy większość dnia przebywają poza miejscem zamieszkania - zauważa biuro prasowe PP.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony