REKLAMAIVECO - Baner główny - ALL INCLUSIVE_v2

Firma Panattoni Europe, zakończyła budowę nowoczesnego centrum logistycznego dla firmy Decathlon, międzynarodowego producenta i dystrybutora odzieży oraz sprzętu sportowego. Inwestycja o powierzchni 32 000 mkw. powstała w Łodzi i jest drugim magazynem centralnym firmy w Polsce. Obiekt dedykowany jest obsłudze zarówno sklepów stacjonarnych, jak i sprzedaży internetowej. Oficjalne otwarcie inwestycji odbyło się 13 kwietnia br., a w uroczystości wzięli udział przedstawiciele obu firm oraz władze miejskie.

Otwarcie centrum logistycznego firmy Decatlon

Otwarcie centrum logistycznego firmy Decatlon (materiały prasowe)

Decathlon oficjalnie otworzył magazyn centralny. Obiekt liczy 32 000 mkw. powierzchni, z czego aż 30 000 mkw. przypada na magazyn, który podzielony jest na trzy strefy. Powierzchnia socjalno-biurowa zajmuje 1000 mkw. i tyle samo przeznaczone zostanie na warsztat – będzie on wsparciem dla usługi serwisowej sklepów Decathlon. Dodatkowo, na terenie inwestycji powstało boisko sportowego o wymiarach 27 m x 12 m. Jest to drugi magazyn Decathlonu w Polsce, a już od kwietnia obsługiwana z niego będą Polska, Skandynawia, Litwa, Łotwa i Estonia, a w przyszłości Słowacja i Czechy – zarówno sklepy stacjonarne, jak i internetowe.

- Branża magazynowa w Polsce rozwija się między innymi dzięki dobrej koniunkturze gospodarczej i silnemu wzrostowi sprzedaży internetowej, który generuje potrzebę realizacji takich inwestycji jak dla firmy Decathlon – centralnego magazynu dystrybucyjnego, którego zadaniem będzie obsługa wielu rynków - mówi Robert Dobrzycki, Chief Executive Officer Europe, Panattoni Europe.

Firma Decathlon działa w Polsce od 2001 roku – wtedy otworzono pierwszą placówkę w CH Warszawa Targówek. Dzisiaj sieć posiada 46 sklepów stacjonarnych w kraju, a także prowadzi sprzedaż w Internecie. Ten stały rozwój firmy spowodował potrzebę realizacji inwestycji w Łodzi.

Centrum logistyczne firmy Decathlon ma charakter rotacyjny - magazynowanie odbywa się w trzech strefach, po 10 tys. m kw. każda, a zastosowane zostało w nich m.in. niskie i wysokie składowanie. Dział e-commerce wyposażony został w specjalne rampy dedykowane poszczególnym regionom. To tu realizowane będą wszystkie zamówienia płynące ze sklepu internetowego – około tysiąca dziennie. W całym obiekcie zastosowano oświetlenie ledowe, a także dodatkowe świetliki i okna w elewacji, dzięki czemu zwiększono dostęp do naturalnego światła.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"