REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 31.08.2019)

Należąca do spółki Dino Polska, sieć supermarketów proximity pod szyldem Dino liczy już 1056 sklepów. Tylko w pierwszym półroczu 2019 r. operator otworzył 81 nowych punktów handlowych.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

Spółka Dino Polska otworzyła od stycznia do końca czerwca 2019 r. 81 nowych sklepów wobec 74 rok wcześniej.

Na koniec czerwca 2019 r. sieć liczyła 1056 sklepów, wobec 849 marketów rok wcześniej.

Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 407,7 tys. mkw. wobec 324,9 tys. mkw. rok temu.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~AW 3 miesiąc temuocena: 100% 

    Dlaczego Dino inwestuje w rosyjskie g*o chłodzące Caravell? Bo niby tanie. A one mają chip szpiegujący dla FSB!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Dobra zmiana 2 miesiąc temuocena: 0% 

    pln które przechodzi przez Dino to pln który już nie przechodzi przez Eurocash

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Edwin 1 miesiąc temuocena: 50% 

    Niszczą małe wiejskie sklepy, to się skończy grubą aferą

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony