REKLAMAMLEKOVITA - Baner główny - WPC (sierpień 2018)

Już ponad 65 proc. sprzedaży amerykańskiej sieci pizzerii pizzerii Domino’s Pizza na rodzimym rynku jest realizowana za pomocą urządzeń mobilnych. Operator wiąże duże plany z rozwijanym przez siebie projektem wirtualnego asystenta – donosi Planet Retail.

REKLAMAFBK 2018 - belka w artykułach - (sierpień-wrzesień 2018)

(Źródło: Dominos.com)

W 2014 roku Domino’s jako pierwsza na świecie wprowadziła aplikację na smartfony opierającą się na systemie rozpoznawania głosu (Dom). Dziś J. Patrick Doyle, CEO Domino's podkreśla, że był to kamień milowy nie tylko w rozwoju sieci, ale całej technologii rozpoznawania głosu. – Kontakt głosowy jest dla ludzi bardziej naturalną formą kontaktu z nowoczesnymi technologiami, dlatego od ponad pięciu lat inwestujemy w takie rozwiązania – stwierdził Doyle.

– Jesteśmy przekonani, że takie rozwiązania to przyszłość, czego dowodem jest pojawianie się wirtualnych asystentów takich jak Amazon Alexa czy Google Home. To furtka do wprowadzania coraz wygodniejszych rozwiązań zarówno z punktu widzenia konsumentów, jak i pracowników - dodał.

Szef Domino’s stwierdził, że z takimi projektami jak działający na smartfonach Dom czy AnyWare (możliwość składania zamówień m.in. za pośrednictwem esemesów, twittów, Smart TV), a także planami nowatorskich rozwiązań technologicznych na terenie samych placówek, firma docelowo zamierza opierać się wyłącznie na obsłudze digitalowej.

System Dom jest testowany w 20 pizzeriach operatora na terenie Stanów Zjednoczonych. w najbliższych miesiącach projekt ma zostać rozszerzony na kolejne lokale.

Dennis Maloney odpowiedzialny w Domino’s za rozwój technologii cyfrowych zaznacza, że wciąż wielu konsumentów lubi składać zamówienie dzwoniąc do lokalu w swojej okolicy. Dzięki technologii Dom, która koordynuje takie zamówienia, pracownicy pizzerii mogą skupić się na przygotowywaniu dań i obsłudze klientów na terenie lokalu.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony