REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)

HANDEL I DYSTRYBUCJA

drogerie i apteki

 

5 lutego 2020, 11:02

(fot. Hebe)

W ubiegłym roku Hebe postawiło na ekspansję. Sieć otworzyła niemal 50 nowych drogerii oraz uruchomiła sklep internetowy. Rozwinęła też asortyment marek własnych i kosmetyków naturalnych.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

W 2019 roku sieć Hebe wzbogaciła się o 46 nowych lokalizacji, a w lipcu uruchomiła platformę e-commerce. Zatem rok zamknęła 273 sklepami (w tym 245 drogerii i 28 samodzielnych aptek). W 2020 r. firma chce nadal mocno rozwijać sieć sklepów, a także pracować nad poprawą efektywności sprzedaży przez internet.

Dwie z największych drogerii Hebe zostały otwarte w prestiżowych warszawskich centrach handlowych – w Galerii Młociny oraz w CH Westfield Arkadia. Sieć rozwijała także koncepcję store in store m.in. z marką Revolution Makeup, a w drogerii w CH Westfield Arkadia również z marką Inglot.

Wszystkie nowo otwarte drogerie Hebe wyposażone zostały w nowoczesne rozwiązania, w tym ekrany LCD, na których wyświetlana jest aktualna oferta sklepu. Pozwoliło to na stałe prezentowanie oferty promocyjnej oraz komunikację z klientami.

Sieć rozbudowała swoją ofertę o kolejne kategorie, podążając za najnowszymi trendami. Została za to doceniona w plebiscycie Drogeria Roku 2019. Redakcja „Wiadomości Kosmetycznych” nagrodziła Hebe za „odwagę i szybkość w działaniu oraz podążanie za zmieniającym się światem, za odkrywanie trendów, nowych kategorii, marek i produktów. Za budowanie nowej wartości na rynku”.

W Hebe wyraźny rozwój widoczny był w kategorii kosmetyków naturalnych, w tym produktów do makijażu. Sieć stała się jedną z pierwszych, w których kolorówka oparta na składnikach naturalnych weszła do stałej oferty.
Poza szeroką ofertą kosmetyków na wyłączność, Hebe rozwijało również marki własne, m.in. Hebe Professional (akcesoria) oraz Hebe Cosmetics (mydła w płynie, żele pod prysznic, kremy do rąk i stóp).

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony