REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny - 100 lat Niepodległości (wrzesień 2018)

(EURO RTV AGD)

Ponad tysiąc spersonalizowanych pozdrowień pojawiło się na ekranach reklamowych w sklepach sieci Euro RTV AGD oraz smartfonach Motorola. Akcja, którą zorganizowało 10 warszawskich sklepów tej ogólnopolskiej sieci, miała na celu promocję smartfonu Motoroli z rodziny G6. Za technologiczne przygotowanie akcji odpowiedzialna była firma Nanovo.

REKLAMAFBK 2018 - belka w artykułach - (sierpień-wrzesień 2018)

Klienci, którzy odwiedzili sklepy sieci Euro RTV AGD, zachęceni zostali do znalezienia smartfona Motorola
i wykonania polecenia wyświetlonego na ekranie, na którym na co dzień wyświetlane są treści reklamowe i marketingowe. Zadaniem uczestników było wpisanie imienia. Natychmiast pojawiało się ono w spersonalizowanym komunikacie, i to na wszystkich ekranach w sklepie – nawet stu na raz. Motorola pozdrawiała z ekranów Anię, Kasię, Jana i Krzysztofa, ale też innych potencjalnych odbiorców o nietypowych imionach, co dodatkowo angażowało ich w zabawę. Przy okazji klienci mieli okazję na zapoznanie się z funkcjami promowanych smartfonów, które prezentował przedstawiciel marki obecny w sklepie. Za udział w zabawie uczestnicy otrzymali nagrody, w postaci gadżetów.

– Wspólnie z siecią sklepów RTV Euro AGD stworzyliśmy akcję, która wywoływała uśmiech wśród jej uczestników, zachęcała do zabawy i zapoznawała ze smartfonami z portfolio Motorola. Świetny wynik wyświetleń personalizowanych komunikatów jest dla nas odpowiedzią, czy akcja była udana i czy warto ją w przyszłości powtarzać  – mówi Katarzyna Zańczuk, Retail Marketing Manager w Motorola Polska.

Koncepcję tej zabawy opracowali od strony kreatywnej – przedstawiciele marki Motorola, a za stronę technologiczną odpowiadali specjaliści z Nanovo, którzy wspierają sieć RTV AGD  opracowaniu i integracji technologii cyfrowych.

Jak to udało się to zrobić? Przygotowana wcześniej przez Nanovo aplikacja została zintegrowane z ekranami reklamowymi w sklepach za pomocą specjalnego oprogramowania. Jak wskazują przedstawiciele firmy “klienci zyskali przez to unikalną możliwość otrzymywania spersonalizowanych informacji z zaadresowanymi do siebie treściami, które przyjęły formę swoistej zabawy. Ściągając tę aplikację i wysyłając informację, system autoryzował uczestnika wydarzenia i wyświetlał specjalnie dla niego treść jednocześnie na smartphonie i ekranie.”

W ciągu kilku godzin od rozpoczęcia akcji, na takich ekranach w sklepach ukazało się kilkaset spersonalizowanych komunikatów. Zaangażowano ponad 1000 uczestników.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony