REKLAMAAthlon Car Lease - baner główny (25.11.-13.12.2019 r.)

(mat. prasowe)

Szwedzka sieć modowa H&M uruchamia w Berlinie nowy koncept placówki, która ma stać się lokalnym miejscem spotkań. W placówce testowane są zaawansowane technologie dla handlu, opracowane przez H&M Lab, we współpracy m.in. z firmą Microsoft.

REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BELKA W ARTYKUŁACH (09-24.12.2019)

Nowa placówka została otwarta pod koniec października w modnej dzielnicy Berlina – Mitte. Sklep H&M Mitte Garten jest połączeniem handlu fizycznego i cyfrowego, oferując klientom starannie przemyślane, wspierane najnowszymi technologiami doświadczenie zakupowe. Stroną technologiczną projektu zajął się Microsoft, który dostarczył najnowszych rozwiązań chmury obliczeniowej, a także firmy AKQA i Turnpike.

Intencją H&M było wyposażenie personelu sklepu w wirtualny szósty zmysł, za pomocą którego będą wykrywali potrzeby konsumentów. Zastosowano w tym celu rozwiązania, które budują połączenie pomiędzy klientami, sprzedawcami, innymi pracownikami sieci oraz kierownictwem.

Opracowano wewnętrzną aplikację, bazującą na technologii Microsoft Teams & PowerApps – zainstalowana jest na połączonych z siecią bransoletkach, które noszą sprzedawcy. Z ich pomocą uzyskują oni dostęp do informacji o najmodniejszych stylach i trendach, ale także porady czy zalecenia oraz informacje „taktyczne”, takie jak bieżący podział zadań. Pracownicy sali sprzedaży będą się też mogli komunikować z innymi pracownikami i kierownikami, np. przekazując im pytania czy problemy zgłaszane przez klientów.

W całej placówce rozmieszczono system przycisków „pomoc”, ekranów i czujników, które komunikują się z inteligentną bransoletką sprzedawcy, dzięki czemu jest on w czasie rzeczywistym informowany o tym, który klient i w jakim miejscu potrzebuje asysty. Każdy klient z dowolnego miejsca w sklepie może się za pomocą tego systemu zwrócić o pomoc czy uzyskać dodatkowe informacje o produktach.

Inteligentna bransoletka informuje, gdzie i jakiej asysty potrzebują konsumenci

Na nieco ponad 300 mkw powierzchni butiku – przeciętnie placówki H&M mają powierzchnię ok. 1,7 tys. mkw – wyeksponowanych jest zaledwie ok. 300 produktów z liczącej 7 tys. pozycji oferty sieci. Cała reszta dostępna jest cyfrowo na „tabletach inspiracji”.

Specjalna atrakcja mieści się w piwnicy budynku, gdzie zlokalizowano cyfrową przymierzalnię, w której można przeglądać odzież i acesoria zarówno z najnowszych kolekcji, jak i „ikoniczne” produkty ze starszych serii.

– Jako globalny detalista, testujemy w tej placówce rozwiązania, które pokażą nam, jak urządzać sklepy spersonalizowane i odgrywające ważną rolę w skali lokalnej – zapewnia Anna Bergare, Business Developer w H&M Group laboratory.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony