REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny - WIELKANOC (kwiecień 2019)
Supermarket sieci Intermarche

Supermarket sieci Intermarche (Grupa Muszkieterów)

„Świeżo, tanio, z optymizmem” to hasło kampanii reklamowej sieci Intermarché, która ruszyła na początku marca. Zapowiada ona całkowicie nową platformę tej marki w Polsce. Przez ostatni rok w siedzibie Grupy Muszkieterów trwały intensywne prace koncepcyjne zespołu złożonego z pracowników i franczyzobiorców oraz konsultantów zewnętrznych. Ich wynikiem są fundamentalne zmiany w strategii prezentowania marki, które komunikowane będą poprzez szeroko zakrojone działania marketingowe prowadzone w telewizji, radiu i Internecie oraz w punktach sprzedaży.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień 2019)

Prace nad nową definicją marki, poprzedzone wnikliwymi badaniami rynku, pozwoliły wyodrębnić kluczowe obszary, w których pozycjonowana będzie marka Intermarché. Wyróżniki te to przede wszystkim świeżość, bliskość, inspiracja i optymizm. Dzięki tym założeniom sklepy sieci staną się jeszcze bardziej przyjazne i bliskie klientowi. Kupujący znajdą w nich nie tylko świeże produkty najwyższej jakości, ale również codzienne inspiracje, dzięki którym bez trudu będą mogli prowadzić zdrowsze życie i lepiej się odżywiać.

Jednym z kanałów, poprzez który sieć komunikować będzie nową koncepcję, jest kampania reklamowa „Świeżo, tanio, z optymizmem”. Bohaterką kampanii reklamowej jest kobieta dzieląca się swoimi pomysłami na nieskomplikowane przepisy, które pomogą przyrządzić zdrowe i smaczne dania. Przedstawia też inspirujące sposoby jak do spożywania wartościowych posiłków przekonać całą rodzinę. Bohaterka w nienachalny i zabawny sposób pokazuje rozwiązania, które przy niewielkim nakładzie sił pomogą podnieść jakość życia i lepiej je zorganizować. Dużą rolę w nowej kampanii odgrywa aspekt edukacyjny, czyli podnoszenie świadomości na temat znaczenia zdrowego stylu życia – zarówno wśród dzieci, jak i dorosłych.

– Za nami wielki start wypracowanej Platformy Marki Intermarché. Wykonaliśmy ogromną pracę, której ukoronowaniem jest nowy, świeży wizerunek naszej sieci. Przed nami okres dużej aktywności, by z optymizmem patrzeć w przyszłość – mówi Maciej Ćwikliński, prezes zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarche – Mamy nadzieję, że nowa odsłona marki będzie zachęcać klientów do dokonywania zmian na lepsze. Chcemy inspirować ich do wypracowywania nowych nawyków zakupowych i żywieniowych pokazując, że nawet niewielkim kosztem można udoskonalać codzienne życie.

W sklepach pojawi się wiele nowych oznaczeń, które podkreślać będą nową koncepcję marki, a zwłaszcza najważniejszy wyróżnik sieci – świeżość. Pojawi się również nowe oznaczenie najniższych cen na polskim rynku spożywczym – „Cieszy Cenka”, które doskonale oddają charakter i nastrój kampanii. Wraz z nową platformą marki zmianie ulegnie layout i format gazetek handlowych sieci Intermarché na bardziej świeży i przyjazny wszystkim optymistkom. Dodatkowo na klientów czeka wiele atrakcji i konkursów przeprowadzanych wraz z markami współpracującymi z Intermarché.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Eko millennials 1 miesiąc temu

    Może tak torby bawełniane i papierowe przy kasach? Bo z sobotnich zakupów to pamiętam tylko torby plastikowe. Czy naprawdę nie można nabyć jakiejś bawełnianej albo papierowej, jako ekologicznej alternatywy?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony