REKLAMAVitakraft - Baner główny - Poesie (sierpień 2019)

Władze sieci Jysk Nordic – po długim namyśle - podjęły decyzję o wejściu na rynek rosyjski. Pierwszy sklep z wyposażeniem wnętrz ruszy w Rosji w kwietniu 2020 r.

REKLAMA
Jan Bøgh, CEO i prezes Jysk Nordic

Jan Bøgh, CEO i prezes Jysk Nordic ( Jysk Nordic )

Do inwestycji na rosyjskim rynku zachęca Jysk m.in. rosnąca klasa średnia, która liczy obecnie ponad 100 mln osób. To zdaniem Jana Bøgha, CEO i prezesa Jysk Nordic daje ogromny potencjał do rozwoju na tym rynku. Firma rozwijając się w Rosji chce skorzystać ze swoich doświadczeń na rynku Białoruskim i Ukraińskim.

- Rosja oferuje także możliwość otwierania sklepów przy rozsądnych kosztach najmu, a wiele miast znajduje się w zasięgu jazdy od naszego centrum dystrybucyjnego w Radomsku – argumentuje Jana Bøgha.

I dodaje, że pomimo wyzwań związanych ze stawkami celnymi i certyfikatami, wiele zachodnich sieci, takich jak Ikea, Auchan i Decathlon, odniosły sukces w Rosji, a to wskazuje, że Jysk może także rozwijać tam z powodzeniem swój biznes.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~- 1 8 miesięcy temu

    Jak Rosja politycznie jest podobna do Białorusi to niech Jysk zaopatruje z Białorusi... A do Białorusi z Danii... Szkoda cła!!! Poza tym tam też mają sklepy.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony