REKLAMAJACOBS - NA ŚWIĘTA - Baner Główny (17-23.12.2018)

(Jysk Nordic)

Spółka Jysk Polska odnotowała roku finansowym 2017/2018 wyniki sprzedaży na poziomie 2,6 mld zł. Sprzedaż detaliczna sieci wzrosła do ponad 1,1 mld zł. Oznacza to wzrost o 12,2 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.

REKLAMAPszczółka - Belka w artykułach - Chochliki (17-20.12.2018)

Jak podkreśla Piotr Padalak, dyrektor generalny Jysk Polska, takie wyniki to efekt konsekwentnie budowanej strategii i doskonalenia oferty. Polacy odwiedzali chętnie zarówno sklepy stacjonarne jak i sklep on-line.

- Kolejny rok z rzędu osiągnęliśmy znakomity wynik: dwucyfrowy wzrost sprzedaży i liczby klientów. W minionym roku finansowym dalej rozwijaliśmy sieć sklepów Jysk w Polsce. Sukcesywnie otwieraliśmy sklepy w tak zwanym koncepcie 3.0. Powstało 10 nowych sklepów, 40 przebudowaliśmy. Koncept 3.0 to większa i spójna przestrzeń dla dekoracji i inspiracji - mówi Piotr Padalak.

I dodaje: - Nowoczesne rozwiązania stały się inspiracją dla naszych klientów i spotkały się z ich dużym uznaniem. W minionym roku odwiedziło nas milion klientów więcej niż przed rokiem.

W obecnym roku finansowym Jysk będzie kontynuować rozwój sklepów w koncepcie 3.0. Sieć pracuje też nad zupełnie nowym formatem sklepów w Galeriach Handlowych - City Store.

City Store to znacznie mniejsze sklepy ze starannie dobraną ofertą. Klienci znajdą jeszcze więcej inspiracji w skandynawskim stylu. Koncept City Store świetnie sprawdził się w Danii, widzimy potencjał dla tego formatu w Polsce – mówi Piotr Padalak.

Zupełną nowością będzie także stworzenie w strukturach Jysk Polska kanału B2B.

- Już teraz duża część naszej sprzedaży to kanał B2B. Widzimy ogromny potencjał i wzrost zapotrzebowania na produkty Jysk w hotelach, ośrodkach wypoczynkowych, restauracjach, dlatego wzmacniamy tę gałąź biznesu - wyjaśnia dyrektor generalny Jysk Polska Piotr Padalak.

Sieć Jysk od kilku lat realizuje konsekwentnie strategię, którą określa mianem Customer First - umożliwia klientom m.in. bezterminowy zwrot i wymianę towaru, 30 dniową gwarancję ceny, rezerwację towarów w cenie promocyjnej, testowanie materacy serii Gold, darmowy transport za zakupy powyżej 1000 zł. Dzięki temu liczba klientów stale rośnie.

W Gdańsku, gdzie mieści się siedziba główna Jysk Polska rozwijane jest centrum usług wspólnych dla innych krajów Jysk.

W roku finansowym 2017/2018 otwartych zostało 10 nowych sklepów. Jysk planuje dalszą ekspansję, w 2019 roku powstanie kolejnych co najmniej 13 placówek. - Naszą ambicją jest bycie największą i najbardziej popularną siecią handlową w naszej branży w Polsce – dodaje Piotr Padalak.

Wyniki sieci Jysk w Polsce 2017/2018:

Sprzedaż całkowita: 2,6 mld zł

Sprzedaż detaliczna: 1,15 mld zł

Wzrost sprzedaży detalicznej w porównaniu z 2016/2017: 12,2 proc.

EBIT: 159,2 mln zł TPLN

Wzrost EBIT 2016/2017: +27,7 proc.

Jysk w Polsce w liczbach:

Pierwszy sklep został otwarty w roku 2000

Liczba nowych sklepów 2016/2017: 10

Całkowita liczba sklepów: 218

Liczba miast, w których jest JYSK: 160

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony