REKLAMAHELIO - Baner Główny - Masy (15-21.10.2018)

(Lewiatan)

Polska Sieć Handlowa Lewiatan przygotowała kolejną edycję akcji „Polecamy produkty marki Lewiatan”, której celem jest promocja oferty asortymentowej marki własnej. W bezpłatnym magazynie „Polecamy…” klienci znajdą informacje o produktach z logo Lewiatana oraz przepisy i inspiracje kulinarne.

REKLAMAKongres Słodycze i Przekąski 2018 - belka w artykułach

Pierwsze produkty marki własnej zostały wprowadzone do sklepów sieci Lewiatan w 2001 roku. Obecnie ich oferta liczy już ponad 370 pozycji asortymentowych, cechujących się połączeniem dobrej jakości i atrakcyjnej ceny. O sukcesie tych artykułów świadczy fakt, że zdecydowana większość z nich zajmuje pozycję lidera sprzedaży w swojej kategorii.

Magazyn „Polecamy produkty marki Lewiatan” to rodzaj poradnika kulinarnego, w którym czytelnicy znajdą wskazówki, jak z produktów marki Lewiatan, szybko, tanio i smacznie przygotować, np. pyszne, domowe śniadanie i zdrowy posiłek do pracy, co razem z naszymi pociechami można wyczarować w kuchni, zarówno na codzienny obiad, jak i na wykwintne przyjęcie. Klienci, którzy preferują gotowanie na ekranie, wybrane przepisy mogą zobaczyć w formie wideo na kanale kulinarnym „Gotuję z Lewiatanem” w serwisie YouTube, który Lewiatan z sukcesem rozwija od ponad dwóch lat, promując także w takim modelu produkty marki własnej.

Marka własna Lewiatan to bardzo ważny element strategii sieci. Produkty te bowiem, z racji dobrej jakości i cen porównywalnych z dyskontami, są istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność sklepów przynależących do Lewiatana.

Jak podkreśla Andrzej Izraelski, członek zarządu Lewiatan Holding S.A.: - Wartość sprzedaży produktów marki Lewiatan rokrocznie rośnie w dwucyfrowym tempie. Obecnie większość z tych towarów to zdecydowani liderzy sprzedaży ilościowej, a często także wartościowej w swoich kategoriach. W pierwszym etapie prac nad marką własną zakładaliśmy 150 pozycji produktowych. Dziś posiadamy ich już ponad 370 – wyjaśnia.

Dodaje, że rozwój portfolio marki własnej wynika z wymagań rynku. – Chcemy bowiem budować ofertę dostosowaną do oczekiwań naszych klientów, by w Lewiatanie mogli kupić produkty sprawdzonej jakości w atrakcyjnych cenach – tłumaczy Andrzej Izraelski.

Lewiatan dużą wagę przywiązuje do zapewnienia nie tylko atrakcyjnych cen, ale także odpowiedniej, stałej jakości produktów pod własnym logo. Zanim nowy produkt marki własnej znajdzie się na półce sklepowej musi pozytywnie przejść kilkufazowy proces weryfikacyjny. Co ważne, cyklicznym badaniom i testom poddawane są również wszystkie produkty znajdujące się w stałej ofercie asortymentowej. Proces kontroli jakości jest wieloetapowy i składa się między innymi z badania jakości próbek produktów w warunkach laboratoryjnych, testów sensorycznych oraz audytu procesów produkcyjnych w zakładach wytwarzających produkty marki Lewiatan.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony