REKLAMAVitakraft - Baner główny - Poesie (sierpień 2019)

(materiały prasowe)

Lewiatan Holding inwestuje w rozwój marki własnej. Sklepy sieci oferują już ponad 450 produktów private label. W ostatnich latach grupa produktów sieciowych ta rośnie w tempie ok. 15 procent rocznie.

REKLAMA

Sieć Lewiatan stale dopasowuje nie tylko asortyment, ale też serwis stosownie do oczekiwań swoich klientów. Decyzję poprzedzają analizy i badania konsumenckie, z których wyłania się czytelna mapa potrzeb współczesnego konsumenta.

Przede wszystkim po produkty codziennej potrzeby, w tym po świeżą żywność: mięso, wędliny, owoce, warzywa czy wysokiej jakości pieczywo. Coraz większego znaczenia nabierają towary lokalne, produkty bio, czy dania gotowe do spożycia, często przygotowywane na miejscu w sklepie. Niezmiernie ważną częścią stałej oferty są produkty marki własnej. Dzięki odpowiedniej relacji jakości do ceny, ten segment rozwija się niezmiernie dynamicznie.

- W Lewiatanie mamy ponad 450 produktów marki własnej. W ostatnich latach grupa ta rośnie w tempie ok. 15 procent rocznie. Ciągle ulepszamy i poszerzamy gamę tych produktów, ale obserwujemy również, że systematycznie rośnie wartość sprzedaży asortymentu z dotychczasowej oferty – mówi Robert Rękas, członek zarządu Lewiatan Holding.

- Markety spożywcze sieci Lewiatan mają blisko pół tysiąca produktów oznaczonych żółto-niebieskim logo sieci. Pod swoim szyldem oferują artykuły spożywcze, pieczywo, a także drobne elementy wyposażenia domu - dodaje Jacek Owczarek, członek zarządu Grupy Eurocash.

Nie bez znaczenia są również działania zmieniające i poprawiające wizerunek sklepów, które uwzględniają ścieżki zakupowe klienta, cechują się dobrym oznakowaniem alejek oraz wyróżnionymi działami zakupów, takimi jak: mięso-wędliny, owoce-warzywa, nabiał, garmażerka, wędzarnia czy piekarnia.

Łączne obroty Lewiatan Holding w 2018 roku przekroczyły 12,5 mld zł i od 2014 roku wzrosły o 4 mld, co daje średnioroczny wzrost o 1 mld zł. Sama sieć, która liczy obecnie ok. 3200 punktów handlowych powiększyła się w tym czasie aż o ponad 350 placówek. W tym roku liczba zrzeszonych sklepów zwiększy się o około 100 nowych lokalizacji, a średnia powierzchnia sklepów wzrośnie o ok. 3-5 proc.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony