REKLAMASMOLAR (GSK) - baner główny
Hala C&C sieci Makro Polska

Hala C&C sieci Makro Polska (materiały własne)

Na terminalach płatniczych firmy eService została uruchomiona technologia ZenCard 2.0 – narzędzie do marketingu transakcyjnego i budowania lojalności w handlu. Pierwszą dużą siecią handlową, która wdrożyła narzędzie jest sieć hurtowni Makro, startując z promocją dla posiadaczy kart Visa. To pierwsza kampania na tak dużą skalę oparta na nowej wersji narzędzia ZenCard, po przejęciu firmy przez PKO Bank Polski w styczniu br.

REKLAMAFBKCH - Belka w artykułach

ZenCard to technologia marketingu transakcyjnego dla sieci handlowych, sklepów i punktów usługowych, dająca m.in. możliwość nagradzania klienta za transakcje, które wykonuje przy użyciu karty płatniczej. Integracja ZenCard z systemami eService, agenta rozliczeniowego, dała obu firmom możliwość oferowania unikalnej usługi dodanej zarówno mniejszym, jak i dużym sieciom handlowym. Doskonałym przykładem potencjału nowej funkcji jest kampania Visa i Makro – pierwsza akcja o tak dużej skali, uruchomiona jednocześnie we wszystkich 30 halach sieci hurtowni Makro w całej Polsce.

- Polacy doceniają wygodę płatności bezgotówkowych. Rośnie liczba osób, które korzystają w zasadzie już jedynie z płatności bezgotówkowych, czy to kartą, czy telefonem. Widać to we wszystkich grupach wiekowych. Jest to korzystne dla przedsiębiorców, obniżających koszty obsługi gotówki, m.in. za konwoje, koszty związane z pomyłkami kasjera, czy podrobionymi pieniędzmi. – mówi Marek Paradowski, prezes eService. – Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom zdecydowaliśmy się  wdrożyć  kolejne rozwiązania wspierające przedsiębiorców w rozwoju ich biznesu. Wśród nich na szczególną uwagę zasługuje to wypracowane wspólnie z ZenCard, dodające do terminala płatniczego funkcje zaawansowanego narzędzia do marketingu i budowania lojalności.

Wspólna akcja promocyjna Makro i Visa w technologii ZenCard trwa od 4 sierpnia do 3 września 2017 roku. Klienci dokonujący zakupów w sieci hurtowni Makro będą mogli odebrać bon towarowy o wartości 50 zł na kolejne zakupy, jeżeli dokonają płatności kartą Visa o minimalnej wartości 500 zł. Dodatkowo, w ramach loterii, klienci będą mogli wygrać bony o wartości 1000 zł.

Współpraca z Visa i Makro to wyraźny sygnał, że nasz rozwój nabiera tempa, a rynek jest coraz bardziej otwarty na innowacyjne technologie – komentuje Jarek Sygitowicz, współzałożyciel ZenCard. – Od początku założeniem ZenCard było przede wszystkim uproszczenie prowadzenia programów lojalnościowych i rabatowych przez sieci handlowe oraz małe i średnie przedsiębiorstwa, a także zapewnienie klientom sklepów maksymalnej wygody z ich korzystania – zapowiada Sygitowicz.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"