REKLAMAMLEKOVITA - Święta Mascarpone/Twaróg - Baner Główny (08-13.12.2019)

(fot. Maxi Zoo)

28 listopada sieć specjalistycznych sklepów dla zwierząt Maxi Zoo otworzyła 40 sklep w Polsce. To jednocześnie pierwszy sklep sieci w formacie wolnostojącym. Nowy flagowy sklep Maxi Zoo stanął w stolicy przy ul. Ostrobramskiej, jednej z ulic o największym natężeniu ruchu w Warszawie. Sieć planuje otworzyć do końca roku jeszcze 3 placówki.

REKLAMA

Nowy sklep przy ul. Ostrobramskiej w Warszawie jest zlokalizowany w bezpośrednim sąsiedztwie dużego osiedla mieszkaniowego, operatora spożywczego Lidl i sklepu sportowego Decathlon. Sieć Maxi Zoo liczy ponad 1,6 tys. sklepów dla zwierząt w dwunastu europejskich krajach, od Danii po Włochy, otwarcie 40 placówki w Polsce wpisuje się w kontynuację ekspansji na rodzimym rynku. Nowa placówka ma powierzchnię 505 mkw., w tym salę sprzedaży o powierzchni 455 mkw. oraz własny parking. Dzięki temu sieć chce zapewnić swoim klientom jeszcze większą wygodę podczas robienia zakupów oraz komfortowe warunki do odwiedzania sklepu wraz ze zwierzętami.

- Prowadząc naszą dalszą ekspansję w dużej mierze będziemy opierać się na obiektach w formacie „standalone”, które gwarantują wygodę dla naszych klientów i położone są blisko ich miejsca zamieszkania. Lokalizacja przy ul. Ostrobramskiej była starannie wybrana, aby zaspokoić potrzeby mieszkańców tej części Warszawy. Dzięki temu nasz sklep jest dobrze skomunikowany, zapewnia łatwy wjazd czy własny parking – komentuje Grzegorz Kaprzyk, head of real estate w Maxi Zoo Polska.  

Aktualnie spółka dysponuje łącznie 40 sklepami działającymi w kilkunastu miastach, m.in. w: Poznaniu, Katowicach, Opolu, Sosnowcu, Białymstoku, Wołominie, Piasecznie, Lublinie, Wrocławiu, Bytomiu, Gdyni, Swarzędzu, Tychach, Krakowie, Łodzi, Milanówku, Zabrzu, Tarnowie, Kaliszu czy Radomiu. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep maxizoo.pl.

Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w dwunastu krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo, generując rocznie obroty na poziomie 2 mld euro.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~HK 1 10 dni temu

    Problem w tym, że Maxi Zoo nie kupuje produktów na polskim rynku, tylko większość ciągnie z Niemiec z centrali. Na liście sprzedawanych marek nie ma żadnych polskich producentów. Nawet jeśli w Polsce jest przedstawiciel lub dystrybutor danej marki i tak biorą z Niemiec. Czyli nie ma się czym zachwycać.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony