REKLAMAJACOBS - ŚWIĘTA - Baner Główny (18.11 - 01.12.2019)
Sklep sieci Neonet z nowym logo

Sklep sieci Neonet z nowym logo (Neonet)

Sieć sklepów Neonet specjalizująca się w asortymencie AGD/RTV/IT/GSM, zmienia system identyfikacji wizualnej, podkreślając wagę dialogu z klientem. Operator obchodzi właśnie swoje 16 urodziny.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

Historia tej polskiej marki sięga 2003 roku, kiedy to powstał pierwszy stacjonarny sklep Neonet we Wrocławiu. W ciągu kolejnych lat działalności firma realizowała konsekwentną strategię stabilnego rozwoju. Dziewięć lat temu marka rozszerzyła swoją działalność o sprzedaż internetową, stając się jedną z najpopularniejszych w Polsce platform online umożliwiających zakupy w segmencie AGD/RTV, laptopów i smartfonów.

- Skuteczne zarządzanie i nietypowy model biznesowy sprawiają, że w przeciwieństwie do konkurencji możemy mieć wygodnie zlokalizowane sklepy bliżej naszych klientów, zapewniając im jednocześnie szeroki wybór dostępnych produktów i niskie ceny. To sprawia, że klienci  z małych miejscowości nie muszą pokonywać kilkudziesięciu kilometrów, aby kupić sprzęt elektroniczny. - tłumaczy Anna Walicka, dyrektor marketing sieci Neonet.

- Nasze sklepy mają optymalną wielkość, co pozwala nam nie generować nadmiernych kosztów ich utrzymania dzięki czemu możemy więcej inwestować w promocje i ceny. Kładziemy bardzo duży nacisk na uzupełnienie oferty sklepów stacjonarnych, o szczegółowo sprofilowane sprzęty, w naszym sklepie internetowym – dodaje Anna Walicka.

Operator zdecydował się na zmianę w obszarze komunikacji wizualnej, która została przygotowana przez Neonet we współpracy z agencją reklamową Brand New Attitude. W ramach nowego systemu identyfikacji wizualnej powstało między innymi nowe, odświeżone logo marki, które podkreśla nastawienie firmy na dialog  z klientem. - Szyldy zamontowane na salonach to podstawowy punkt styku komunikacji wizualnej z szerokim odbiorcą, dlatego skupiliśmy się na tym, aby wzmocnić wymowę znaku o ikonę dialogu, a następnie cały system stworzyć tak, aby rozwijał ten przekaz – tłumaczy Łukasz Słotwiński, dyrektor kreatywny bna/ Brand New Attitude.

Zmiany dotyczą również warstwy kolorystycznej i typograficznej. Wszystko zostało zaplanowane tak, aby identyfikacja wizualna układała się w przemyślaną i spójną całość.

- Metamorfoza obejmuje wszystkie obszary działalności Neonet- zarówno sklepy stacjonarne,  stronę sklepu internetowego, profile w mediach społecznościowych, jak i komunikację wizerunkową i promocyjną. Dobór kolorów budzi natychmiastowe skojarzenia z marką i podkreśla naszą koncentrację na trendach i nowoczesnych technologiach. W komunikacji pojawiają się nowe, nowoczesne barwy takie jak grafit,  szarość czy neonowa zieleń symbolizująca elektryzujące okazje – wyjaśnia Anna Walicka.

Neonet zarządza obecnie siecią blisko 300 sklepów stacjonarnych i sklepem internetowym.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Le6 1 13 dni temu

    A niewdzięczni pracownicy masowo odchodzą z pracy w NEONET... Dlaczego?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony