REKLAMAHELIO - Baner Główny - Natura (19-25.11.2018)
Pierwszy dyskont Netto w nowym koncepcie ruszył 6 czerwca w Kopenhadze

Pierwszy dyskont Netto w nowym koncepcie ruszył 6 czerwca w Kopenhadze (Fot. materiały prasowe)

Supermarket Netto o łącznej powierzchni 1300 mkw. ruszy w listopadzie na terenie Galerii Handlowej Madison w centrum Gdańska. Będzie to placówka urządzona według nowego konceptu, który operator niedawno wprowadził w Danii, a który wpisuje się w modną ostatnio filozofię slow retail.

Zmodernizowana przestrzeń sklepu będzie bardziej przyjazna, a aranżacja sali sprzedaży oraz asortyment będzie nawiązywał do lokalnego miejsca.

Przypomnijmy, że Grupa Netto niedawno zrewitalizowała swój koncept, wprowadzając zupełnie nowe rozwiązania dotyczące wystroju, doświadczenia zakupowego oraz oferty. W nowo otwartym sklepie klienci znajdą więcej świeżych warzyw i owoców oraz produktów żywnościowych typu convenience. Będzie też większy wybór pieczywa oraz mięs.

–  Oferta sklepu będzie odtąd lepiej dostosowana do klientów odwiedzających Madisona nie tylko pod względem produktowym, ale także pod względem samego doświadczenia zakupowego. Aby zwiększyć komfort klientów podczas zakupów, w tle będzie słychać specjalnie dobraną muzykę. Plany uwzględniają zmianę kolorystyki i wykorzystanych materiałów w taki sposób, aby zakupy były po prostu jeszcze przyjemniejsze – wyjaśnia Anna Thomas, dyrektor zarządzający Galerii Madison.

Nowy koncept Netto wpisuje się w skandynawski styl Galerii Madison, zakładający podejście slow retail oraz pełnienie funkcji miejskiej strefy komfortu.

Sieć Netto istnieje w Polsce od 23 lat, obecnie liczy 368 placówek. Obecnie zarządza nią doświadczony manager Janusz Stroka.

Madison to galeria handlowa o całkowitej powierzchni najmu 30 000 mkw., zlokalizowana w ścisłym centrum Gdańska. Zarządcą obiektu jest Javin Investments a za komercjalizację odpowiada spółka Cream.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 12

  • 11
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~oburzony klient 2 3 miesiące temuocena: 100% 

    Kolejny sklep ze szczekającą muzyką? Czy ludzie siedzący za biurkami w sieciach handlowych myślą, że w kakofonii dźwięków w sklepie (hałas, gwar, rozmowy, pikanie kasy, muzyka, szczekanie komunikatami że cukier w promocji, za chwilę otworzymy kasę nr 2, kierownik proszony itp.) można bez nerwów robić zakupy? Ja zaczynam unikać sklepów z muzyką, bo nie można wytrzymać w takim natężeniu hałasu!!!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Łukasz 1 3 miesiące temuocena: 33% 

    Bardzo dobry kierunek. Nie mogę się doczekać aż sklep na moim osiedlu przemalują w tym stylu, automatycznie wykosi to nurków okolicznych.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony