18 lutego 2019
Zachowania konsumentów zawsze dostarczały marketerom danych do analizy. Firmy coraz częściej poszukują sposobów na pozyskanie i wykorzystanie danych z mobile. Dzięki...
Sieci handlowe promują jako „świeże” pieczywo odpiekane z mrożonego półproduktu. Detaliści nagminnie lekceważą obowiązki informacyjne. Inspekcja Handlowa...
15 lutego 2019
14 lutego 2019
Zgodnie z przyjętą strategią, Metro Group rozwija sprzedaż serwisową i koncentruje się na grupie docelowej podmiotów z sektora HoReCa oraz niezależnych detalistach. W obu...
13 lutego 2019
7 lutego 2019
1 lutego 2019
Schematyczne odpisywanie na e-maile, kolejne zimne telefony, monotonne wciskanie do lejka, targowanie się, stosowanie trików sprzedażowych i finalnie jeden domknięty...
21 stycznia 2019
14 stycznia 2019
8 stycznia 2019
7 stycznia 2019
Płatności zbliżeniowe wykorzystywane są już w 85 proc. transakcji w Polsce. Kwoty 50 zł nie wymagają potwierdzenia numerem PIN. Jeszcze w tym roku nastąpi zwiększenie limitu...
11 lutego 2019
8 lutego 2019
Świeża żywność stała się głównym motorem wzrostu sprzedaży w sieciach detalicznych. Najważniejszą kategorią w tym dziale stają się owoce i warzywa. Jednak...
12 lutego 2019
We wtorek w Sejmie odbędzie się posiedzenie Komisji Ustawodawczej, w trakcie którego zaopiniowana zostanie dla marszałka Sejmu sprawa dotycząca zakazu handlu w niedziele,...
HANDEL I DYSTRYBUCJA
międzynarodowe sieci handlowe
marki własne i marki prywatne
Pomysł na sklep
16 sierpnia 2018, 16:43
wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy dyskont Netto w nowym koncepcie ruszył 6 czerwca w Kopenhadze (Fot. materiały prasowe)
Supermarket Netto o łącznej powierzchni 1300 mkw. ruszy w listopadzie na terenie Galerii Handlowej Madison w centrum Gdańska. Będzie to placówka urządzona według nowego konceptu, który operator niedawno wprowadził w Danii, a który wpisuje się w modną ostatnio filozofię slow retail.
Zmodernizowana przestrzeń sklepu będzie bardziej przyjazna, a aranżacja sali sprzedaży oraz asortyment będzie nawiązywał do lokalnego miejsca.
Przypomnijmy, że Grupa Netto niedawno zrewitalizowała swój koncept, wprowadzając zupełnie nowe rozwiązania dotyczące wystroju, doświadczenia zakupowego oraz oferty. W nowo otwartym sklepie klienci znajdą więcej świeżych warzyw i owoców oraz produktów żywnościowych typu convenience. Będzie też większy wybór pieczywa oraz mięs.
– Oferta sklepu będzie odtąd lepiej dostosowana do klientów odwiedzających Madisona nie tylko pod względem produktowym, ale także pod względem samego doświadczenia zakupowego. Aby zwiększyć komfort klientów podczas zakupów, w tle będzie słychać specjalnie dobraną muzykę. Plany uwzględniają zmianę kolorystyki i wykorzystanych materiałów w taki sposób, aby zakupy były po prostu jeszcze przyjemniejsze – wyjaśnia Anna Thomas, dyrektor zarządzający Galerii Madison.
Nowy koncept Netto wpisuje się w skandynawski styl Galerii Madison, zakładający podejście slow retail oraz pełnienie funkcji miejskiej strefy komfortu.
Sieć Netto istnieje w Polsce od 23 lat, obecnie liczy 368 placówek. Obecnie zarządza nią doświadczony manager Janusz Stroka.
Madison to galeria handlowa o całkowitej powierzchni najmu 30 000 mkw., zlokalizowana w ścisłym centrum Gdańska. Zarządcą obiektu jest Javin Investments a za komercjalizację odpowiada spółka Cream.
W ciągu ostatnich lat spada zainteresowanie funduszy private equity inwestycjami w detaliczny
Według danych firmy PMR liczba sklepów dyskontowych w Polsce przekroczyła na koniec roku
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
Kolejny sklep ze szczekającą muzyką? Czy ludzie siedzący za biurkami w sieciach handlowych myślą, że w kakofonii dźwięków w sklepie (hałas, gwar, rozmowy, pikanie kasy, muzyka, szczekanie komunikatami że cukier w promocji, za chwilę otworzymy kasę nr 2, kierownik proszony itp.) można bez nerwów robić zakupy? Ja zaczynam unikać sklepów z muzyką, bo nie można wytrzymać w takim natężeniu hałasu!!!
Bardzo dobry kierunek. Nie mogę się doczekać aż sklep na moim osiedlu przemalują w tym stylu, automatycznie wykosi to nurków okolicznych.
zdjęć: 44
zdjęć: 13
zdjęć: 35
zdjęć: 8
6 lutego 2019
zdjęć: 10
29 stycznia 2019
17 grudnia 2018
13 grudnia 2018
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.