REKLAMAPartner Logistic - baner główny (14-29.02.2020 r.)
Janusz Stroka, prezes Netto Polska

Janusz Stroka, prezes Netto Polska (Netto Polska)

Sieć Netto zakończyła 2019 r. z liczbą 380 sklepów dyskontowych na Polskim rynku. Na rok 2020 firma planuje uruchomienie 20-25 nowych placówek, tym samym na koniec tego roku operator przekroczy granicę 400 sklepów na polskim rynku.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 1 (28.01 - 29.02.2020)

Władze Netto Polska zapowiadają, że zbliżający się 2020 rok przyniesie dalszy, intensywny rozwój duńskiego dyskontera na polskim rynku. - Planujemy otworzyć kolejne 20-25 sklepów. Mogę dodać, że zgodnie z naszymi dalszymi planami sięgającymi 2021 roku, liczba otwieranych placówek Netto sukcesywnie wrośnie – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

Przypomnijmy, że w ubiegłym roku zarząd Netto sygnalizował, że w kolejnych latach tempo nowych otwarć może wzrosnąć do ok. 40 nowych placówek rocznie.

Operator chce poszerzyć zasięg terytorialny sieci sklepów. - Niedługo da się również zauważyć naszą aktywność bardziej na wschodzie, przy czym rozwój będzie postępował sukcesywnie od linii wyznaczonej granicami województw warmińsko-mazurskiego, mazowieckiego, łódzkiego, śląskiego – wylicza szef sieci Netto Polska.

Nowe placówki będą otwierane zgodnie z konceptem 3.0, co oznacza że będą oferować „odmienioną ofertę produktową, dzięki której na półkach znajdzie się asortyment zgodny z trendami i oczekiwaniami naszych klientów.”

W ubiegłym roku sieć otworzyła 11 nowych placówek, jeden sklep został zamknięty i przeniesiony do nowej lokalizacji. Jednocześnie sieć skupiała się na remodelingu już istniejących. W efekcie już ok. 100 sklepów Netto działa zgodnie z konceptem 3.0. Na tym jednak nie koniec.

- Tym samym wyszliśmy naprzeciw potrzebom klientów, ale też odpowiedzieliśmy na trendy rynkowe i działania konkurencji. Za pośrednictwem modelu 3.0. pragniemy dostarczać konsumentom wyjątkowe doświadczenia zakupowe. Oferujemy nie tylko przestronne i komfortowe wnętrza, technologiczne udogodnienia, ale również wzbogacony asortyment, uwzględniający produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe oraz z certyfikatem BIO. Rozbudowujemy strefę To Go ze świeżymi przekąskami, świeżo wypiekanym chlebem i świeżo mieloną kawą. Jednocześnie koncept 3.0. ma elastyczną formę, co daje nam wiele możliwości do zmian i nieustannego udoskonalania oferty, jak i wyglądu naszych sklepów – tłumaczy Janusz Stroka.

I dodaje: - W dalszym ciągu firma będzie inwestować w nowe technologie, m.in. obecne już w Netto zintegrowane systemy komunikacji bezprzewodowej pracowników, nagłośnienie i zarządzanie kolejką kasową.

 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~D. 2 miesiąc temu

    No usmiech jak belzebub....

    oceń komentarz
  • ~xxxxx 1 miesiąc temu

    co za uśmiech...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony