REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 31.08.2019)

(Netto Polska)

Sieć handlowa Netto sukcesywnie poszerza możliwości płatnicze z wykorzystaniem najnowszych technologii. Klienci około 200 placówek już w tej chwili mogą skorzystać z takich usług jak cash back, Blik oraz DCC. Do końca sierpnia nowe terminale i usługi będą używane we wszystkich sklepach sieci Netto.

REKLAMA

Coraz więcej Polaków chętniej i częściej korzysta z płatności bezgotówkowych. To kolejny przejaw postępującej cyfryzacji naszego kraju. Za zakupy stacjonarne oraz online płacimy za pomocą telefonu lub pokrewnych urządzeń. Jak wnika z badania zrealizowanego prze Izbę Gospodarki Elektronicznej, po wypróbowaniu usługi, zazwyczaj zostajemy jej regularnym użytkownikiem. Do płatności mobilnych przekonuje nas przede wszystkim wygoda oraz oszczędność czasu, dlatego na najnowsze trendy w sposobach płatności postanowiło odpowiedzieć Netto, wprowadzając do swoich sklepów nowe terminale.

Nowe metody płatności w sklepach Netto oznaczają szybsze i wygodniejsze zakupy. Dzięki usłudze cash back klienci Netto mogą wypłacić gotówkę. Wypłata gotówki jest możliwa tylko w przypadku dokonania zakupów i płatności kartą (w przypadku płatności gotówkowej nie ma takiej możliwości). Wystarczy zgłosić chęć wypłaty gotówki, wprowadzić kartę do terminala i postępować zgodnie z instrukcjami na terminalu.

- W Netto dążymy do jak najbardziej efektywnego usprawnienia całego procesu zakupowego – mówi Mariola Skolimowska, PR Manager Netto Polska. – Stąd zmiany, które konsekwentnie wdrażamy w kolejnych placówkach naszej sieci. Tym razem chcemy dać klientom jeszcze więcej możliwości zapłacenia za zakupy. Mamy nadzieję, że wprowadzane przez nas rozwiązania usprawnią obsługę klientów i wpłyną na skrócenie czasu oczekiwania do kas.

Blik to kolejne wygodne rozwiązanie, które dzięki nowym terminalom zostanie wkrótce udostępnione wszystkim klientom detalisty. Użytkownicy smartfonów z dostępem do bankowość mobilnej mogą dokonywać płatności, wypłacać i wpłacać gotówkę w bankomatach oraz wykonywać błyskawiczne przelewy. Podstawowym mechanizmem identyfikacyjnym w systemie płatności mobilnych Blik są kody jednorazowe, generowane przez system Polskiego Standardu Płatności na żądanie banku. Kod jest unikalną kombinacją cyfr, która umożliwia dokonanie płatności w ciągu 120 sekund.

DCC (Dynamic Currency Conversion) to z kolei rozwiązanie, z którego chętnie skorzystają osoby posługujące się na co dzień inną walutą. Dzięki tej usłudze rozliczenie operacji kartą płatniczą może za zgodą klienta nastąpić w walucie karty lub kraju jej wystawcy.

Sieć Netto ma w Polsce ponad 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5500 tys. osób. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 6

  • 5
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony