REKLAMAHELIO - Baner Główny - Masy (25-31.03.2019)
Supermarket sieci Netto w koncepcie 3.0

Supermarket sieci Netto w koncepcie 3.0 (Netto Polska)

Szczecin i Goleniów to kolejne miejscowości po gdańskiej Galerii Madison, w których zostały otwarte sklepy sieci Netto w najnowszej odsłonie. Placówki przeszły całkowity remodelling zgodnie z założeniami konceptu 3.0, który zadebiutował niedawno w Gdańsku.

REKLAMATargi w Krakowie - Belka w artykułach (marzec)

Sklepy Netto w koncepcie 3.0 już funkcjonują już w Gdańsku (Galeria Madison), a także w Szczecinie przy ul. Kadłubka 39 oraz w Goleniowie przy ul. Jagiełły 16. Netto w najnowszej odsłonie to nowoczesne i przestronne miejsce, nawiązujące w swojej stylistyce do skandynawskiej estetyki. Koncept 3.0 zakłada dostarczenie klientom "wyjątkowego doświadczenia zakupoweg"o: poszerzona i wyeksponowana oferta świeżych warzyw i owoców, szeroka gama produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, produkty To Go ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami – to rozwiązania oraz asortyment dostosowany do najnowszych trendów i potrzeb konsumentów.

Sieć Netto działa w Polsce od 23 lat. Firma ma ok. 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 6

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~były klient 1 3 miesiące temu

    W sklepie nr 150 proszę przeszkolić obsługę z kultury osobistej. Bo mówienie pod nosem słów przypominających dzień dobry nie świadczy dobrze o jakości obsługi. Ewentualnie można by wymienić kadrę zarządzającą, skoro jest można odczuć brak kultury wobec klienta.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony