REKLAMADan Cake - Baner Główny (listopad-grudzień 2018)

(fot. Konrad Kaszuba)

Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele nagród, w tym vouchery na wakacje. Urodzinowa kampania promocyjna startuje 10 września we wszystkich sklepach Netto w Polsce.

Firma Netto działa w Polsce od 23 lat i zarządza siecią ok. 370 sklepów oraz zatrudnia ponad 5,5 tysiąca osób. Daje jej to trzecie miejsce na krajowym rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Co ważne, sieć nie tylko sprawnie reaguje na zmieniające się potrzeby konsumentów, ale też niejednokrotnie wyprzedza trendy – jako pierwsza wprowadziła w swoich sklepach „Półkę Zdrowia”, czyli stałe miejsce, w którym klienci mogą z łatwością znaleźć szereg wielu produktów z kategorii bio, wege, bezglutenowych lub tzw. zdrowej alternatywy.

Netto regularnie poszerza swój asortyment o nowe marki własne, wegetariańskie warianty poszukiwanych produktów, propozycje dla alergików, a wszystko po to, aby móc wpisać się w gusta i oczekiwania szerokiego grona konsumentów. Dzięki tak konstruowanej ofercie, klienci mogą z łatwością przygotować smaczne posiłki dla siebie i swojej rodziny – zarówno w lubianej, dobrze znanej wersji, jak również w wariantach zgodnych z najnowszymi trendami slow food. Firma stawia na lokalnych dostawców, dlatego zdecydowana większość asortymentu dostępnego w Netto pochodzi od polskich dostawców. To, co wyróżnia Netto, to także model współpracy z lokalnymi firmami takimi, jak piekarnie czy producenci wyrobów mięsnych. Na terenie sklepów otwarte są stoiska firm partnerskich, na których klienci mogą kupić świeże pieczywo wypiekane według tradycyjnych receptur oraz mięso i wędliny – jest to rozszerzenie i uzupełnienie oferty dostępnej w Netto, dzięki której klienci otrzymują jeszcze więcej możliwości wyboru.

- Od lat staramy się tak budować naszą ofertę, aby klienci z łatwością znaleźli u nas to, czego aktualnie poszukują – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. - Lubimy ich pozytywnie zaskakiwać, dlatego tak wiele uwagi przykładamy do oferty non food, którą można znaleźć na Jarmarku Netto. Skandynawski styl dekorowania wnętrz, charakterystyczny dla naszej marki własnej Decorado, jest już widoczny w wielu polskich domach. Wierzymy, że nasze urodziny to doskonała okazja, by podziękować klientom za wszystkie wspólne lata, ponieważ to oni są dla nas najlepszą motywacją i inspiracją, z myślą o nich staramy się jeszcze lepiej opracowywać naszą ofertę, zmieniać i modernizować sklepy, by zakupy w Netto kojarzyły im się z dobrze spędzonym czasem i mądrze wydanymi pieniędzmi – dodaje.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~klient 1 2 miesiące temu

    Sieć reaguje na potrzeby konsumentów? To po co remontuje sklepy, skoro w takim o numerze 250 po remoncie robi się taki brud i bałagan na parkingu jak przed remontem? Może zamiast zmieniać kasjerki w tym sklepie, lepiej wymienicie kadrę zarządzającą? Brud i zdezelowane poklejone kosze w tym sklepie zniechęcają do jakichkolwiek zakupów.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony