REKLAMAPartner Logistic - baner główny (14-29.02.2020 r.)
Supermarket sieci Piotr i Paweł

Supermarket sieci Piotr i Paweł (fot. materiały własne)

W tym roku Piotr i Paweł zamierza zwiększyć sprzedaż o około 7 proc. - mówi w rozmowie z wiadomoscihandlowe.pl Maciej Stoiński, wiceprezes zarządu i dyrektor generalny sieci Piotr i Paweł.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 1 (28.01 - 29.02.2020)

Jak zaznacza Stoiński, pomimo ogólnego wzrostu sprzedaży wynik EBITDA pozostanie na podobnym poziomie. - Nasza sprzedaż LFL wynosi około 0 proc., ale wynika to m.in. z kanibalizacji sklepów. Zagęszczamy sieć, szczególnie w Warszawie, a to sprawia, że stali klienci przenoszą się do nowych placówek - tłumaczy Maciej Stoiński.

Ważną informacją dla sieci jest także stały wzrost sprzedaży, szczególnie na tle innych firm z sektora. - Rośniemy dwukrotnie szybciej niż segment supermarketów, bez dyskontów. Nasza sprzedaż wzrasta również dynamiczniej niż wartość przeciętnego koszyka spożywczego w Polsce - dodaje Stoiński.

Piotr i Paweł szykuje dalszą ofensywę swoich placówek, szczególnie w dużych miastach. Kamieniem milowym ma tu być otwarcie sklepu w Serenadzie.

Dobre wyniki sieci to jeden z powodów, dla których władze Piotra i Pawła nie obawiają się poważnych problemów, przed którymi stoi branża handlowa. Więcej o tym w wywiadzie z Maciejem Stoińskim i Piotrem Wosiem.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 54

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 52
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony