REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 06.08.2019)
Sklep sieci Polomarket

Sklep sieci Polomarket (Polomarket)

Strona 2 z 2
REKLAMABIG InfoMonitor_belka w artykułach

Aplikacja może ruszyć już w II kw. 2019 r. - Obecnie finalizujemy już prace. Będziemy chcieli powiązać ją z nasza kartą lojalnościową, Polokartą. Jesteśmy do tego dobrze przygotowani informatycznie. Mamy naprawdę świetnych ekspertów i odpowiednio mocny sprzęt.

Jak zapewnia szef Polomarketu, prowadzona przez niego sieć mocno inwestuje także w marketing internetowy i wykorzystuje media społecznościowe, do lepszego kontaktu z swoimi klientami. - Z działającej już 3 lata naszej karty lojalnościowej czerpiemy wielką wiedzę o zwyczajach zakupowych naszych klientów. Dzięki Polokarcie mamy dostęp do ogromnej ilości danych o zakupach naszych klientów, a nasza nowoczesna i wydajna hurtownia danych pozwala nam pracować nad personalizacją oferty, poprawą sprzedaży i rentowności – wyjaśnia Marcin Sowa.

- Widzimy jak ogromną wartością w dzisiejszych czasach jest nasza baza danych. Muszę dodać, że dane pozyskiwane dzięki Polokarcie, to informacje bazujące na numerze telefonu klienta. To wystarczy jednak, aby wiedzieć dużo o naszym kliencie, a jednocześnie utrzymać jego anonimowość i bezpieczeństwo – podkreśla.

I dodaje: - Bardzo dużo wiedzy na temat naszych klientów i ich doświadczenia z naszą siecią, ofertą produktową czy jakością obsługi czerpiemy dzięki wdrożonej już kilka lat temu platformie do badania Customer Experience. Ta platforma to Opinello. To zewnętrzne narzędzie zostało w naszej organizacji rozbudowane o wewnętrzy moduł do zarządzania zgłoszeniami i opiniami naszych klientów. Każdego miesiąca kilka tysięcy kupujących u nas autoryzując się paragonem odpowiada na kilka - kilkanaście pytań w kluczowych obszarach funkcjonowania naszych sklepów. Każde zgłoszenie jest przypisywane do konkretnej osoby - eksperta w firmie, odpowiedzialnego za dany obszar. System wymusza reakcję na dane zgłoszenie w określonym czasie. Dzięki temu żadna informacja - żaden głos naszego Klienta nie jest lekceważony. Sieć naprawdę zmienia się zgodnie z oczekiwaniami naszych Klientów. Nasz CX mierzony jest wskaźnikiem NPS i po kilku latach pracy nad CX widzimy już korelację wzrostu sprzedaży z NPS. Dlatego cały obszar CX znalazł się w naszej strategii jako istotny jej element – podsumowuje prezes sieci Polomarket.

KLIKNIJ I PRZECZYTAJ TAKŻE:

Sieć Polomarket to blisko 280 nowoczesnych placówek handlowych działających na terenie całej Polski. Miesięcznie sklepy sieci odwiedza nas prawie 9 mln klientów w całym kraju. Firma zatrudnia 6300 pracowników.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 9

  • 8
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~oko 1 4 miesiące temuocena: 67% 

    I to jest ciekawy artykuł, a nie tekst na jedno zdanie aby klika zaliczyć.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony