REKLAMADOBROWOLSCY - Syty Wilk - Baner Główny (17.02 - 01.03.2020)
Sylwia Kocon, dyrektor marketingu w RTV Euro AGD

Sylwia Kocon, dyrektor marketingu w RTV Euro AGD (for. materiały prasowe)

Z początkiem stycznia Sylwia Kocon objęła stanowisko dyrektor marketingu w RTV Euro AGD i odpowiada za strategię oraz całość działań marketingowych sieci – ATL, BTL, social media, e-mail marketing i CRM.

REKLAMAPREMIUM ROSA - Belka w artykułach - 19.02. - 04.03

Sylwia Kocon to marketingowiec z wieloletnim doświadczeniem strategicznym i operacyjnym, rozwijanym zarówno w strukturach międzynarodowych korporacji, jak i w polskich organizacjach. Jej zainteresowania zawodowe to przede wszystkim opracowywanie krótko- i długoterminowych strategii marek, kampanie digitalowe, a także szeroko pojęty marketing konsumencki i aktywacje prosprzedażowe.

– Cieszę się, że Sylwia dołączyła do naszego zespołu. Poszukiwaliśmy osoby, która będzie miała duże doświadczenie z wielu rynków, wiedzę merytoryczną, kreatywne podejście do zadań marketingowych oraz chęć poszukiwania nowych kierunków rozwoju dla naszej marki – powiedział Grzegorz Wachowicz, Dyrektor Pionu Handlu i Marketingu w RTV Euro AGD. – Retail jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się branż, w której trzeba żywo reagować na zmieniające się trendy konsumenckie, zmiany technologiczne i nowe wyzwania. A jako lider chcemy wprowadzać innowacyjne rozwiązania, które staną się punktem odniesienia na polskim rynku.

Przez ostatnie 2 lata Sylwia Kocon związana była z OSM Piątnica, w której pełniła funkcję dyrektor marketingu. Wcześniej przez 2,5 roku pracowała jako dyrektor marketingu w MILA S.A. (poprzednio Polomarket), a w latach 2011-2014 w Unilever Polska Sp. z o.o. była początkowo Brand Building Director Poland & Baltics for Personal Care, a później Brand Building Director CEE for House Hold Care Category oraz Brand Building Director Poland and Baltics for Home Care.

– Możliwość dołączenia do firmy, która tak dynamicznie rozwijała się przez ostanie 3 dekady, konsekwentnie budując swoją pozycję i wprowadzając unikalne na rynku rozwiązania to dla mnie wyzwanie i przyjemność.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMABCC - Half Page
do góry strony