REKLAMAPRIM (KABANOS) - Kiełbaski z becułecki - Baner Główny (27- 31.03.2020)

(mat. prasowe)

W 2019 r. sieć RTV Euro AGD poszerzyła się o 15 nowych placówek, a 18 już istniejących poddało gruntownej modernizacji. Łącznie na koniec roku sieć stacjonarna liczyła 289 marketów.

REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2020)

– Ubiegły rok był dla nas czasem intensywnego rozwoju w wielu obszarach. Nasza sieć sprzedaży powiększyła się o 15 nowych salonów, dzięki czemu na koniec 2019 roku mieliśmy aż 289 sklepów w 186 miastach Polski – powiedział Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu w RTV Euro AGD.

– Pozyskujemy nowe, atrakcyjne lokalizacje, aby być bliżej naszych klientów, ale sukcesywnie modernizujemy również istniejące placówki. Wbrew powszechnemu przekonaniu, handel wcale nie przenosi się do online, konsumenci wciąż bardzo chętnie odwiedzają sklepy stacjonarne, nie tylko chcąc zobaczyć produkty na żywo, ale i skorzystać z wiedzy technologicznej naszych doradców – dodał.

Firma zagęszcza sieć swoich placówek, zaglądając także do mniejszych miejscowości. Nowe sklepy Euro pojawiły się m.in. Poznaniu, Katowicach, Wadowicach, Opocznie, Gryficach, Suwałkach, Białej Podlaskiej, Zduńskiej Woli, Gorlicach, Czeladzi, Brzegu i Otwocku.

W maju ubiegłego roku RTV Euro AGD uruchomiło również w warszawskiej Galerii Młociny nowy koncept sklepu, który jest odpowiedzią na światowe trendy. Sklep na Młocinach jest przestronniejszy, bardziej ergonomiczny, poszczególne kategorie produktowe są łatwiej dostępne, a poszukiwane urządzenia, np. smartfony, są wyeksponowane przy wejściu. W salonie zastosowano także nowoczesny sposób komunikacji z klientem, ekrany digital signage, na których emitowany jest kontent marketingowy oraz produktowe filmy life-stylowe.

– W nowoczesnym retailu technologie offline i online przenikają się, więc uwzględniamy ten trend w naszym nowym koncepcie sklepu. W salonie na Młocinach stosujemy ten sam przekaz komunikacyjny, który mamy w e-commerce, doradców wyposażamy w tablety, aby mogli mieć dostęp do e-katalogu i wiedzę o wszystkich produktach w naszej ofercie, a nie tylko tych, które są dostępne w sklepie. Staramy się, by dzięki rozwiązaniom technologicznym klienci mogli robić zakupy jeszcze wygodniej – wyjaśnił Grzegorz Wachowicz.

RTV Euro AGD zmodernizowało w 2019 roku 18 placówek.

– W nowych i modernizowanych sklepach naszej sieci zdecydowaliśmy się na zmiany w aranżacji. Obniżyliśmy ekspozycję, aby była bardziej widoczna i łatwiej dostępna. Poszerzyliśmy ciągi komunikacyjne, sklepy zyskały więcej przestrzeni. Podążamy za najnowszymi trendami oraz potrzebami konsumentów, stwarzając im możliwie najbardziej komfortową atmosferę podczas zakupów i jednocześnie zapewniając profesjonalne, technologiczne wsparcie – stwierdził Jarosław Matuszewski, menedżer ds. marketingu w sklepach w RTV Euro AGD.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony