REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-30.06.2020)

(mat. prasowe)

Rusza kampania reklamowa pod hasłem „Rozmiar rozmiarowi nierówny” promująca innowacyjną usługę esize.me, dostępną w sklepach CCC i eobuwie.pl. Umożliwia ona wykonanie skanu 3D stopy, dzięki któremu klient może dokładnie dopasować obuwie do stopy bez konieczności przymierzania.

REKLAMAFPP/CALPE_belka w artykulach_28.05-04.06.

Od wprowadzenia usługi esize.me jesienią 2018 roku do dziś ze skanerów skorzystało już ponad 700 tysięcy osób. Obecnie skanery dostępne są już w ponad 200 sklepach CCC i 22 salonach eobuwie.pl w całej Polsce.

W serii krótkich spotów, przeznaczonych do komunikacji digitalowej ambasadorzy kampanii Dorota Wellman i Marcin Prokop testują usługę esize.me dobierając, na podstawie cyfrowego skanu stóp, właściwy, indywidualnie dopasowany dla nich rozmiar obuwia.

W głównym spocie tv prezenterzy w żartobliwy sposób wchodzą w role bohaterów znanej wszystkim bajki i przedstawiają benefity usługi esize.me. W materiałach pokazane są możliwości realizacji zakupów poprzez wiele kanałów m.in. sklep online czy sklepy stacjonarne CCC i eobuwie.pl. Kampania ma na celu w humorystyczny i lekki sposób wypromować usługę, która minimalizuje ryzyko doboru nieodpowiedniego obuwia, a także ułatwia zakupy mobilne. To pierwsza kampania esize.me z tak wielokanałowym i szerokim zasięgiem medialnym, docierająca do różnych grup odbiorców i klientów CCC i eobuwie.pl.

Skaner esize.me w ciągu 5 sekund tworzy precyzyjny model 3D stóp ze wszystkimi wymiarami ułatwiającymi odpowiedni dobór obuwia, takimi jak długość, szerokość oraz obwód stopy, a także wysokość podbicia. Na podstawie takiego modelu oraz indywidualnych preferencji klienta system rekomenduje idealnie dopasowane buty, bez konieczności ich przymierzania.

– Dysponujemy jedną z największych na świecie baz skanów stóp klientów. W 2019 roku usługa esize.me pozwoliła na wygenerowanie ponad 70 milionów złotych sprzedaży, co pokazuje ogromny potencjał tego narzędzia, które wpisuje się w naszą strategię wielokanałowej sprzedaży i nowego konceptu sklepów angażujących, łączących świat online i offline, które pozwalają nam utrzymywać stałą relację z klientem. Dzięki jednorazowemu zeskanowaniu stóp klient może bez wychodzenia z domu i konieczności przymierzania butów realizować zakupy w sklepie online CCC i eobuwie. Poprzez kampanię chcemy uświadomić istnienie prostej i pomocnej usługi doboru odpowiedniego obuwia oraz dotrzeć do jak największej grupy klientów – mówi Konrad Jezierski, dyrektor działu esize.me w CCC.

Usługa esize.me znacznie przyśpiesza proces zakupowy i umożliwia dopasowanie obuwia do indywidualnej budowy stóp klienta, biorąc także pod uwagę różnice w rozmiarówce poszczególnych producentów. Stąd hasło kampanii: „Rozmiar rozmiarowi nierówny”.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 5
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Zawiedziona 2 3 miesiące temuocena: 0% 

    Sama inicjatywa spoko, szkoda tylko że w CCC buty są tak kiepskiej jakości, że to jakaś kpina. A reklamacje u nich to po prostu jakaś komedia. Miałam tę wątpliwą przyjemność, że musiałam zareklamować buty, bo podeszwa pękła mi może po tygodniu chodzenia, za pierwszym razem, odmowa, a jakże. Postanowiłam się odwołać, koleżanka poleciła mi udać się do rzeczoznawcy, w necie znalazłam Rzeczoznawców Maj i dopiero z ich pomocą reklamację przyjęli. Z tego co patrzyłam po sieci, to nie jestem odosobniona, wiele było takich przypadków jak mój, co chyba nie najlepiej świadczy o firmie...

    oceń komentarz
  • ~antycecowiec 1 3 miesiące temuocena: 0% 

    Cokolwiek by CCC nie robił to reklamacja tam to jawna kpina i wszystkim ODRADZAM kupowanie tam CZEGOKOLWIEK za ich podejście do reklamacji i wmawianie klientom, że w butach nie potrafią chodzić !

    oceń komentarz
do góry strony