5 grudnia 2019
Żabka Polska otworzyła swój najmniejszy sklep w Polsce. Placówka o powierzchni blisko 16 mkw., zlokalizowana jest w poznańskim biurowcu Bałtyk, przy jednym z...
Eksport produktów mlecznych z Polski rośnie. Coraz częściej kupują je kraje azjatyckie i afrykańskie.
Według tegorocznej edycji raportu Uber Eats FoodCast za tym przysmakiem kuchni meksykańskiej, uplasowały się odpowiednio: pizza, poke bowls i shawarma. W badaniu przeanalizowano...
4 grudnia 2019
3 grudnia 2019
24 listopada 2019
Choć do Black Friday został jeszcze prawie tydzień już teraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta pokazuje, że tego dnia na konsumentów może czekać wiele przykrych...
21 listopada 2019
20 listopada 2019
19 listopada 2019
2 grudnia 2019
Bez opakowania, bez papieru, bez tuszu i kleju, tylko sam produkt – taka forma sprzedaży Bio warzyw i owoców jest możliwa. Udowodniła to sieć Lidl Polska, która...
28 listopada 2019
27 listopada 2019
Rządowe dopłaty napędzą sprzedaż aut elektrycznych. Chce z nich skorzystać nawet połowa polskich firm.
Minister zdrowia Łukasz Szumowski zapowiedział, że chce jak najszybciej wprowadzić tzw. podatek cukrowy - podaje politykazdrowotna.com.
HoReCa - rynek gastronomiczny
28 listopada 2017, 13:40
Cezary Szczepański
(fot. materiały prasowe)
Sfinks Polska, zarządzający markami gastronomicznymi Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Wook i Fabryka Pizzy, podpisał nową umowę centralną z Frito Lay na dostawy napojów bezalkoholowych. Wartość umowy oszacowano na 21,3 mln zł.
Na bazie umowy Frito Lay będzie dostarczał napoje, soki i inne produkty do obecnych i przyszłych restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i Wook przez najbliższych pięć lat. W menu lokali operatora pozostaną więc marki takie jak Pepsi, Mirinda czy 7 UP. Wartość umowy oszacowano na 21,3 mln zł. Poprzednia umowa centralna z tym dostawcą obowiązywała od 2013 r.
Sfinks Polska zarządza 176 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 92 restauracji Sphinx (segment casual dining), 68 pubami Piwiarnia Warki (segment gastro pubów), 12 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 2 restauracjami WOOK (segment casual dining), kultowym pubem Bolek w Warszawie oraz Fabryką Pizzy w Piastowie.
Restauracje sieci Sfinks Polska wypracowały po trzech kwartałach 2019 r. przychody ze sprzedaży
Zarząd Sfinks Polska, spółki zarządzającej sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 79
29 listopada 2019
zdjęć: 6
zdjęć: 112
zdjęć: 8
26 listopada 2019
22 października 2019
28 września 2019
19 września 2019
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.