REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-30.06.2020)

HANDEL I DYSTRYBUCJA

 

2 kwietnia 2020, 14:37

Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji

Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (fot. mat. prasowe)

Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji chce złagodzenia obostrzeń, które w ciągu ostatnich dni polski rząd nałożył na operatorów sklepów detalicznych. Organizacja twierdzi, że nowe przepisy zmniejszyły przepustowość handlu, przez co ograniczyły dostęp obywateli do niezbędnych produktów, a przed sklepami tworzą się kolejki, które same w sobie stwarzają zagrożenie dla rozprzestrzeniania się wirusa. 

REKLAMANutrend - MAGNESLIFE LIQUID - belka w artykułach (03-08.06.2020)

Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji apeluje do rządu o modyfikację przepisów tak, aby dostosować je do realiów rynku, jednocześnie zapewniając bezpieczeństwo i stały  dostęp obywateli do niezbędnych produktów.

Postulaty:
1.    Limit klientów: w placówce handlowej o powierzchni do 100 mkw. – 3 osoby na  jedno stanowisko kasowe, a w placówkach powyżej 100 mkw. – 1 osoba na minimum 15 mkw.;
2.    Możliwość odbioru zakupów online w placówce handlowej przez cały tydzień, z weekendem włącznie;
3.    Rezygnacja z zakazu działalności dla marketów budowalnych w soboty i niedziele, jako nieuzasadnionego, z uwagi na fakt, że zakupy tam dokonywane są niezbędne w sytuacjach awarii sanitariatów czy kranów;
4.    Zakupy dla seniorów – pierwsze dwie godziny po otwarciu  sklepu;
5.    Zapewnienie przez rząd nieprzerwanych dostaw środków ochrony osobistej dla konsumentów, w postaci jednorazowych rękawiczek, masek, płynu do dezynfekcji, w cenach nieodbiegających od rynkowych – obecnie są one niedostępne na rynku. Rękawiczki jednorazowe dla klientów powinny być wprowadzone jako alternatywa dla żeli antybakteryjnych, nie zaś jako wymóg. W przypadku niedoborów jednorazowych rękawiczek możliwość zamiennego stosowania małych, plastikowych torebek.

W apelu POHID-u czytamy także: "W tym trudnym dla wszystkich czasie należy wypracować najbardziej efektywne rozwiązania spełniające najważniejsze cele, jakimi są bezpieczeństwo i zaopatrzenie Polaków w niezbędne produkty.".

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 10

  • 8
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (9)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Jarek67 9 miesiąc temu

    Jeśli biznes ma paść przez takie 2 godzinne ograniczenie i to tylko w okresie pandemii to gówno wart jest ten biznes . Po prostu właściciel sieci kupi trochę tańszego mercedesa , będzie mniej wypasiony . Wstyd już słuchać tego biadolenia tych pazerniaków .Tylko chcą , chcą i chćą

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~darc 8 2 miesiące temuocena: 100% 

    Jak Twój właściciel padnie, czego widzę mu życzysz, to Ty kolego też.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Baba z woza 7 2 miesiące temuocena: 0% 

    To nie sieci chcą, a och właścicieli. A kto zadba o pracowników? O ich bezpieczeństwo. Warto sprawdzić ile pracowników sieciówek obecnie jest na L4. Wykańczają najniższe szczeble w nabijaniu kiesy dla gospodarzy życia.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Kasier 6 2 miesiące temuocena: 33% 

    I znów ni słowa o kasierach! O naszym bezpieczeństwie. Odnoszę wrażenie, że jesteśmy spisane na straty. 1500-2200 osób DZIENNIE! przechodzi przez nasze ręce. Brak możliwości wietrzenia supermarketów i od lat nie czyszcone filtry klimatyzacji... W takich warunkach pracuje się, jak na wojnie...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~DrobnySklepikarz 5 2 miesiące temuocena: 67% 

    "4. Zakupy dla seniorów – pierwsze dwie godziny po otwarciu sklepu;" Otwieram sklep 5:45. Pierwsze dwie godziny to do 7:45. Przede wszystkim z rana odwiedzają mnie pracownicy jadący do pracy. Wpadają po drożdżówkę, bułkę, energetyk itp. To solidny zastrzyk klientów z rana. Jak to wprowadzą to ja na tym stracę i klienci stracą. Może jeszcze koło 16-18 zróbmy dla seniorów? wtedy kiedy pracownicy wracają z pracy.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Zdecydowanie do powierzchni 4 2 miesiące temuocena: 100% 

    Zdecydowanie ma rację. Makro hektar powierzchni, 8 kas 24 osoby w środku mogą bawić się w chowanego. Żabka 50m 3 kasy 9 osób.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Mia 2000 3 2 miesiące temuocena: 46% 

    Lepiej niech stoją pod sklepem niż jeden na drugim w sklepie

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Mia 2000 2 2 miesiące temuocena: 46% 

    Lepiej niech stoją pod sklepem niż jeden na drugim w sklepie

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~klient lidl 1 2 miesiące temuocena: 85% 

    bardzo słusznie, OBI ma chyba 3 kasy i powierzchnie 200x100m, a może wpuścić tyle ludzi ile osiedlowy spożywczak. Niech rzad dostosuje ograniczenia do powierzchni.

    oceń komentarz
do góry strony