REKLAMAYORK - Baner Główny (październik 2018)

BRANŻA PO GODZINACH

 

9 stycznia 2018, 11:35

Lidl Polska, Żabka Polska, Makro Polska – kolejne sieci informują o wsparciu tegorocznej edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Celem tegorocznej zbiórki jest pozyskanie środków „dla wyrównania szans w leczeniu noworodków”. - W tym roku zbieramy na rzecz oddziałów neonatologicznych. Postęp w medycynie i potrzeby tych najmłodszych pacjentów w szpitalach są ogromne, dlatego w 2018 roku gramy właśnie dla nich - mówi Jurek Owsiak, prezes zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

REKLAMARTA - Belka w artykułach - wrzesień-październik 2018

(materiały prasowe)

Od 8 do 14 stycznia w ponad 4900 sklepów Żabka i Freshmarket w całej Polsce będzie trwała zbiórka na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wszyscy, którzy chcą wesprzeć tegoroczną akcję, będą mogli to zrobić przy okazji codziennych i wygodnych zakupów, wrzucając datki do puszek WOŚP ustawionych przy kasach. W zeszłym roku w sklepach sieci Żabka udało się zebrać ponad 666 tysięcy złotych.

– Cieszy nas, że z roku na rok coraz więcej pieniędzy trafia do puszek WOŚP ustawionych w sklepach Żabka i Freshmarket. Dwa lata temu zebraliśmy ponad 460 tys. złotych, w ubiegłym roku ponad 666 tys. Mocno wierzymy w to, że nasi klienci równie hojnie wesprą 26. edycję WOŚP –  mówi Anna Jarzębowska, Rzecznik Prasowy spółki Żabka Polska.

Sieć hurtowni MAKRO Polska wspólnie z Fundacją Klubu Szefów Kuchni wspierają 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. 14 stycznia w Warszawie najlepsi szefowie kuchni ugotują dla uczestników 4500 litrów zupy, powstanie również specjalna Restauracja WOŚP. Zebrane fundusze zostaną przekazane na wyposażenie oddziałów neonatologicznych.

Już po raz dziewiąty Lidl rozpoczyna nowy rok wspierając Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Pracownicy i klienci, ramię w ramię, otworzą serca dla ważnej sprawy. Jak co roku, przez cały tydzień przed Finałem WOŚP, we wszystkich sklepach Lidl w całej Polsce dostępne będą skarbony stacjonarne WOŚP. Dzięki zaangażowaniu pracowników oraz otwartości i hojności klientów sklepów Lidl, do tej pory udało się zebrać 14 milionów złotych na rzecz Fundacji WOŚP. W tym roku zbiórka we wszystkich sklepach Lidl wystartuje 8 stycznia i potrwa aż do dnia 26. Finału WOŚP, czyli do niedzieli 14 stycznia.

Ale zbiórka w sklepach to nie wszystko. Lidl włącza się również w aukcje WOŚP. Na portalu aukcje.wosp.org.pl prowadzonym przez Allegro będzie można wylicytować m.in. książki kucharskie z podpisem Karola Okrasy czy kolację dla dwóch osób w restauracji Platter by Karol Okrasa, przygotowaną przez samego mistrza.

- Jesteśmy dumni, że dzięki hojności naszych klientów i zaangażowaniu pracowników mogliśmy przekazać na rzecz Fundacji już 14 milionów złotych. Mamy nadzieję, że tak jak Orkiestra co roku bije kolejne rekordy, tak i my pobijemy nasz i zbierzemy jeszcze więcej – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony