REKLAMADan Cake - Baner Główny (lipiec-sierpień 2018)

(Jeronimo Martins)

Raport “The Health & Wellness Progress Report”, przygotowany we współpracy z firmą doradczą Deloitte, wskazuje jak firmy skupione wokół Inicjatywy The Consumer Goods Forum zwiększają swe zaangażowanie na rzecz zdrowego stylu życia konsumentów na całym świecie. W piątej edycji badania wzięły udział 83 firmy, najwięksi producenci żywności i kosmetyków a także sieci handlowe, których łączne przychody wyniosły w 2017 roku ponad 3,1 biliona dolarów.

REKLAMADANONE - Danonki - Belka w artykułach (lipiec 2018r.)

Najważniejsze wnioski płynące z raportu:

  • Całkowite przychody firm, które wzięły udział w badaniu na temat zdrowia i zdrowego trybu życia osiągnęły 3,1 biliona USD.
  • Coraz więcej firm współpracuje ze społecznościami lokalnymi - 85% spółek działających w branży dóbr konsumenckich twierdzi, że przystąpiło do partnerstwa z przedstawicielami społeczności lokalnych.
  • 88% ankietowanych spółek potwierdziło, że wprowadziły zmiany do składów swoich produktów, aby promować zdrowszy styl życia.
  • Ponad 1,6 mln pracowników firm należących do forum CGF wzięło udział w programach prozdrowotnych.
  • W ciągu zeszłego roku zaobserwowano wzrost (o 12%) liczby producentów, którzy decydują się ograniczyć ilość soli i cukru dodawanej do swoich produktów.
  • Szersza sprawozdawczość ze strony firm kosmetycznych w zakresie modyfikacji składu produktów zawierających parabeny, ftalany, mikrogranulki i środki zapachowe.
  • 58% respondentów wzięło udział w programach banku żywności, rozdając 180 mln posiłków i ofiarując potrzebującym ponad 77 000 ton żywności.
  • Programy prozdrowotne organizowane przez firmy z branży dóbr konsumenckich objęły swoim zasięgiem ponad 527.000 szkół - o 37% więcej niż w roku 2016.

W 2017 roku w trosce o zdrowie konsumentów zmodyfikowano skład ponad 33,5 tys. produktów spożywczych. Najwięksi producenci żywności i sieci handlowe chcą ujednolicenia zasad etykietowania produktów i informacji dla klientów

Od 1980 roku liczba osób zmagających się z otyłością podwoiła się, a jednocześnie wciąż dwa miliardy ludzi na świecie cierpi z powodu niedożywienia. Kwestia zdrowia, którego niezbędnym elementem jest odpowiednie odżywianie, staje się coraz ważniejsza dla producentów żywności i sieci handlowych. Najwięksi na świecie producenci i sieci handlowe skupione są w The Consumer Goods Forum, organizacji promującej działania prozdrowotne. Jak wynika z najnowszej edycji raportu „Health & Wellness Progress Report”, w ubiegłym roku na świecie zmieniono skład 33,7 tys. produktów, tak aby miały bardziej pozytywny wpływ na zdrowie klientów.

Liczba organizacji zrzeszonych w The Consumer Goods Forum wynosi obecnie 83, z czego 15 wstąpiło do niej w ostatnim roku. Ich łączne przychody wynoszą 3,1 biliona dolarów, a liczba pracowników 6,8 mln osób. Wśród organizacji, które są członkami Forum znajdują się, m.in.: Carrefour, Coca-Cola, Danone, Ferrero, Heineken, Henkel, Jeronimo Martins, Johnson-Johnson, L'Oreal, Nestle, P&G, PepsiCo, Unilever, Tesco czy Walmart.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony